Viuhahdin sitten juhannuksen kunniaksi :)
Totta puhuen meillä ei juhannusta noteerata juuri mitenkään. Ollaan mökillä, kuten muutenkin kesällä, grillataan, saunotaan ja uidaan. Mukavaa aina on.
Oon sellainen luonnonlapsi, maaseudulla kasvanut ja vasta aikuisiällä urbanisoitunut. Nautin mielettömästi mökillä oleilusta kun saa kulkea vähissä vaatteissa, ilman meikkiä ja nauttia elämästä. Lapsetkin on aina niin rentoutuneita mökillä.
Noh, siis asiaan.... Juhannusiltana kun lapset nukahti, hipsin vielä itse rantasaunalle porekylpyyn ja lueskelin rauhassa lehtiä jne. Sattumalta lehdessä oli pitkä kirjoitus mieheni ja mun yhteisestä ystävästä ja pomppasin kylvystä kertomaan tohkeissani sitä miehelle. Rantasauna on ihan veden rajassa ja puita ei ole, ohi menee suosittu venereitti. Huvittavaa oli, että juuri sillä hetkellä kun juoksin rappuset mökille ohi meni neljä venettä aika rannassa ja yksi, joka ajoi plaanissa, teki äkkijarrutuksen siinä meidän rannan kohdalla. Mies nauroi ihan kippurassa kun tulin mökin terassille. Sanoi että pari venettä meinasi ajaa rantakiviin ja siinä veneessä joka jarrutti voimakkaasti, pari kaveria meinasi tipahtaa kyydistä.
Nauratti muakin tuo viaton viuhahdus... :)
Kommentit (13)
ap ei tainnut nakuilla tarkoituksella ja veneliikenne meni ihan sekaisin... Musta tuo oli hauska juttu. Itse olen estoisempi.
Minusta ap:n juttu oli hauska :) Olipa nyt tooosi kamalaa että viuhahti vahingossa.. Kai sitä voisi kenelle tahansa sattua, että ajattelemattaan lähtisi pihalle vaikka alasti omalla mökillään?? Jotkut mökit on niin suojaisia että ihan huoletta voi alasti käydä uimassa ym.
...meidän mökkirannassa. Uitiin kuten tapana on täysin alasti. Ranta on hiljainen ja syrjäinen, venereitti harvassa käytössä. Kuinka ollakaan, ohitse meni kuitenkin puolustusvoimien opetuslaiva, josta suureksi riemuksemme välähtivät useammatkin kiikarit meidän suuntaan.
Onneksi ei ollut Greenpeace, tai meidät olisi raahattu takaisin mereen.
Jostain syystä mies menee sekaisin alastomasta naisesta. Olin vuosia sitten kansanopistossa, jossa oli hyvä rantasauna. Saunapäivä oli keskiviikkona, minkä myös koko lähiseutu tiesi. Jostain syystä aina keskiviikkoisin seudun kalamiesten mielestä opiston lähistö oli parasta kalastusaluetta.
Minä kerran mökillä hipsin huussiin rannasta ilman rihman kiertämää ;) Eipä tullu mieleen kattoa onko ketään näkösällä. Saahan sitä mökillään olla ilkosillaan jos huvittaa.
:)
Voihan tän jutun ymmärtää niinkin että nuo veneilijät kauhistuivat mikä kamala lehmä siellä juoksee alasti, hävytön.. :)
Siis tosiasiahan on, että alaston nainen juoksentelemassa rannassa on suhteellisen provosoiva näky naisen ulkonäöstä riippumatta. En ylpistynyt, ole huoletta.
ap
kanssa saunassa ja UIMASSA alasti! hui, ja miehetkin näki.... voi ei mikä äiti minäkin...
Vierailija:
hyvä äiti oot
noh, kaikilla ei oo moraalia.
Miksi pitää olla negatiivinen toisen ilolle? Ei kaikki ole elämään kyllästyneitä kaikenkokeneita jääriä joille mikään ei riitä, mikään ei tunnu missään ja mikään ei kiinnosta.
no kun ällöttää tommonen itserakkaus!
itserakkaus? en havaitse tuollaista, pelkästään ilo siitä että sai käännettyä katseita, pelkästään hienoa minusta. moni nainen kavahtaa alastonta kehoaan aivan suotta, saati ne kriittiset arvostelut ja harmittelut kun gramma liikaa jossain tai liian vähän.
Mä uin ja saunon aina nakuna mökillä, jos ollaan omalla porukalla. Mieskin ui. Saa naapurit vahdata, jos haluavat. Mökit lähekkäin, mutta on vähän pensaita ja puita näkösuojana. En nyt kuitenkaan ihan patsastele laiturilla nakuna, jos naapurit mökillä tai veneitä lähellä.