Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan jättänyt eroamatta lasten takia??? onko järkeä???

Vierailija
23.06.2007 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla muuta väliä kunhan lapset ei kärsi, vaikka ei sekään kivaa ole että äiti aina kiukkunen ja huutaa eikä jaksa mitään, parempi varmaan olis erota vaikka se niin pahalta tuntuukin kun tietää miten tärkeä isä on lapsille ja toinen lapsista vielä tosi herkkä.

ap

Vierailija
2/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltais yhdessä jos ei olisi lasta. Ei voi mitään.... liian rankkaa olisi erota, en voisi olla yh. Kidun ja kärsin. Olen ahdistunut, masentaa. Mies on hyvä ja kunnollinen, loistava isä. Siksi en yh:ksi jaksakaan ryhtyä koska nyt saan kotona vain lepäillä.

Ei ole mitään muuta syytä erota kuin se, että en vaan halua olla ton miehen kanssa, ei ole rakkautta eikä kiintymystä, tai mitään henkilökohtaista.

Varmaan hankin rakastajan jossain vaiheessa... kyl tää on kärsimystä. Lapsella parempi näin kuitenkin, se on varma! Enkä haluu erota siksikään kun en jaksa kaikkien kavereiden ja sukulaisten uteluja ja kummasteluja. Ylpeys..oma moka kun tässä ollaan, eli kärsitään sit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia siellä alttarilla kai se pappi kysyi että tahdonko myös VASTAmäessä, kun se varmaan tiesi, että avioliittoon kuuluu myös niitä hyisiä vaiheita. Ja kun sillä mielellä mentiin naimisiin, että loppuiäksi, niin ei sitä ihan pienistä sitten viitsitty heittää kaikkea menemään. Ja hyvä niin, sillä lapset siinä olisivat eniten kärsineet.

Vierailija
4/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin kiltti ja ihana lapsi (yleensä) ja minä kun olen aina niin kiukkunen ja väsynyt tähän paskaan enkä jaksa olla iloinen ja olla lasten kanssa. ITKETTÄÄ!!!!

ap

Vierailija
5/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraissakäynti, väkivalta ja alko ei kuulu meidän elämään. Lasten takia jatketaan koska mitään muuta ei enää ole, ei edes vihaa.

Lastemme tulevaisuus on paremmin turvattu tällätavalla. Voivat opiskella, harrastaa, saavat haluamiansa vaatteita leluja, pelejä muuta. Ei yhden palkalla samaa elintasoa pidetä ei edes elareiden avulla. Kumpikin vanhempi on lapsen arjessa mukana.

Vierailija
6/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotan tällä nyt sitä että pilaanko lasteni elämän jos nyt ajattelen itseäni ja eroan? vai kärsinkö itse vielä 15 vuotta ja eroan sitten kun lapset on isoja ja niillä jo melkein oma elämä?

sitten on vielä se ongelma että haluaisin kovasti asioista puhua jollekulle mutta muuta vaihtoehtoa ei ole kuin tämä paikka kosa kasvotusten en pysty myöntämään että asiat ei ole hyvin.

ap

Vierailija
7/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieti pystytkö itse voimaan hyvin lasten vuoksi. Pystytkö olemaan hyvä äiti heille ns. huonossa liitossa?

Meilläkin meni päin puuta aiemmin, mutta nyt ovat asiat korjaantumassa ja alkaa tunteetkin palata =) Joten toivoa aina on.

Jos asiat ovat muuten kunnossa, itse et vaan rakasta miestäsi enää niin yritä vielä. Mieti miksi rakkaus katosi, älä ole negatiivinen vaan yritä ajatella, että teillä voisi vielä olla mahdollisuuksia. Menkää vaikka johonkin terapiaan tms. Älä anna liian helposti periksi!

Vierailija
8/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kestäis sitä kyseöyä ja ihmetteleyä ja selän takana puhumista siitä että mitä noidenkin nyt mihinkään terapiaan tarvii mennä ja kummallista kun heti ollaan eroomassa kun jotain pieniä vastoinkäymisiä tulee...

kukaan ei vaan tajua että ne pienet murheet mitä mulla on, on ollut jo viimeset 5 vuotta ja ne sen kun lisääntyy ja pahenee vaan...

ap

Vierailija
9/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta vikaa ei juurikaan ole paitsi ulkonäkö. en kehtaa liikkua sen kanssa...en tajua mitä' aluksi näin.. noloa mun kannaltani, mutta todellinen suuri ongelma :( kaikki hyvöt tunteet on kadonnut.

lasten takia ollaan yhdessä, muuten lähtisin ettimään parempaa. narettavat ajatukset. En tiedä miten saisin itseni muuttumaan, ja miestäkin oon koittanut muuttaa.

muiden mielipiteet vaikuttaa tosi paljon, ja kun muutama on jo sanonut että ootte ihan eri sarjaa, ja toi miehes on hölmönnäkönen, niin jopa menee oma itsevarmuus. tyhmää.

Vierailija
10/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muuta vikaa ei juurikaan ole paitsi ulkonäkö. en kehtaa liikkua sen kanssa...en tajua mitä' aluksi näin.. noloa mun kannaltani, mutta todellinen suuri ongelma :( kaikki hyvöt tunteet on kadonnut.

lasten takia ollaan yhdessä, muuten lähtisin ettimään parempaa. narettavat ajatukset. En tiedä miten saisin itseni muuttumaan, ja miestäkin oon koittanut muuttaa.

muiden mielipiteet vaikuttaa tosi paljon, ja kun muutama on jo sanonut että ootte ihan eri sarjaa, ja toi miehes on hölmönnäkönen, niin jopa menee oma itsevarmuus. tyhmää.

Vierailija
11/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todelliseksi paisunut ongelma, en enää edes liiku yhdessä paikallisissa kaupoissa.

Vierailija
12/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai halua kertoa lapsillesi, että jätit isin kun se on niin ruma?? :D

Vierailija
13/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuomittu kotiorjaksi seuraavaksi 15 vuodeksi. ap

Vierailija
14/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy eroon olisi ruma mies!!!!

Vierailija
15/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi missään liikkua sen kanssa kun aina tulee tuttuja vastaan, sitten ne puhuvat selän takana, että miksi tolla on tollanen äijä. Yksin liikkuessa on kivaa, eikö ongelmia itsetunnon kanssa. Joskus joku tuntematon mieskin tuli terassilla sanomaan, että miks oot sen miehen kanssa ku se on sennäköinen. uskomatonta että joku tuntematonkin kiinnitti huomiota. pitää keksiä jotain. Eroa en kuitenkaa.

Vierailija
16/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk. koht. en pidä huonona vaihtoehtona eroa, jos ei mitään yhteistä (paitsi lapset) löydy.

Olen tällä hetkellä paljon parempi äiti kuin ennen eroa, kun ei mene voimia hakatessa päätä seinään.

Vierailija
17/29 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista, mitä ei näy. Ulkonäöstä viis.

Loppuu utelut taatusti ja kaikki ystäväsi ovat kateellisia.

Vierailija
18/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä siinä miehen ulkonäössä sitten on niin ihmeellistä jos tuntemattomatkin siitä huomauttelee?

Vierailija
19/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tilanne olisi toinen, jos eroa puoltavia syitä olisi enemmän, mutta toistaiseksi olen päätynyt pysymään avioliitossa, koska en tulisi toimeen lasten kanssa ilman miestä.

Kuulostaa ehkä oudolta, mutta oikeasti noin on, monestakin syystä, joita en ala tässä selostaa.

Taloudellisesti pärjäisimme ihan hyvin, mutta lastenhoito ei onnistuisi mitenkään yh:na.

Vierailija
20/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä erolla saisit? olisiko se onni sielläkään? nyt taitaa olla kyse sun oman pään sisältä ettet ole onnellinen, mieti ensin mitä haluat. kaikessa on hyvää ja huonoa. Laita plussat ja miinukset erosta ja jäämisestä:)

Lapset kyllä selviää, erostakin. ja taloudelliset syyt ei saa olla ainoa syy jäädä, kyllä yksinkin pärjää:)