kikki pitkään imetetyt vauvat ovat joko armottoman lihavia
tai sitten ylipieniä kirppuja. Normaalikokoisia harvoin näkee.
Kommentit (25)
jotka vielä ottavat sen yhden palan suklaata, kun kerran imettävätkin...
hieman syödä vaikka imettäisikin. Kyllä makeaa saa syödä kohtuudella, eikä ollut kysymys äideistä vaan lapsista...
täytyy syödä hyvin ja juoda riittävästi, että maitoa tulee. Suklaa ei tietenkään ole ainoastaan terveellistä syötävää, mutta ei yhdestä/muutamasta palasta ole haittaakaan. Sitä ei ole kyetty toistaiseksi todistamaan,että onko äidinmaidon rasva suoraan verrannollinen siihen rasvaan, mitä äiti syö. Näin kuitenkin tällä hetkellä epäillään olevan ja siksi sitä suositellaan. Korvike matkii äidinmaidon laatua, joka sisältää juuri suurimmaksi osan näitä pehmeitä rasvoja. Eräs lääkärituttavani on jopa epäillyt korvikeruokittujen lasten ilmavaivojen syyksi erilaista rasvakoostumusta korvikkeissa vrt. äidinmaitoon.
Minua on imetetty 10kk, eikä minulla ole ylipainoa eikä diabetesta. Tosin ei johdu varmasti ainoastaan siitä. Toivon, että säästyn myös tulevaisuudessa diabetekselta. Olen aikuinen ihminen joka on valinnoistaan vastuussa itse, joten en syytä äitiäni muutenkaan mistään elämääni liittyvästä.
Etkö ole oikeasti lukenut mitään aiheeseen liittyvää?