Porsliinina hygieniasyistä? Lääkäri sanoi, että karvat kasvaa sinne hygieniasyistä!
Sitomaan muun muassa hajuja fertiilissä iässä olevilla naisilla. Sitten karvat harvenee kun vaihdevuodet on ohitettu.
Kommentit (32)
Ja en voi olla karvaton kun tulee heti alapää vaivoja. Eli minulla niistä karvoista on kyllä OIKEASTI hyötyä.
jos hän kanssasisariaan kutsuu rämamajaviksi yms.
Sitä sielun rumuutta ei edes posliinipillu kaunista.
Mun miesystäväni HALUAA antaa mulle suuseksiä. Häntä eivät karvat häiritse.
vaikka kuin koittaisitte muuttaa asioita itsessänne niin kaikille asioille on syyt. ja ne kainalokarvojen tuottamat hajut on just sitä varten et miehet kiinnostuu..
Olen ollut ihan teini-ikäisestä tyystin ilman karvojani, siis posliini. Mieheni ei koskaan ole edes nähnyt minulla karvoja. Silti meillä on neljä muksua..
ja mulla on 8 lasta ja olen päässyt 4 kertaa naimisiin.
Tuskin on jäänyt kolmea kertaa leskeksi.
mies pitää alapäänsä karvattomana ja minä olen lähes luonnontilassa. Bikinirajat siistin ja pisimpiä haivenia leikkaan lyhyemmäksi. Mies haluaisi että olisin posliini (on sanonut mulle sen) mutta minä en halua. Mulle on ihan sama onko miehellä karvoja vai ei.
Silloin niiden tarkoitus on voinut olla se epäpuhtauksien ja ötököiden pääsyn estäminen limakalvoille ja emättimeen. Ja myös kylmältä suojaus. Ja entäs miehillä?
Työskentelen sairaanhoitajana, mutta nykyihmiselle en keksi mitään kunnon selitystä näille karvoille, ja olen hoitanutkin ne kokonaan pois.
koska evoluutio on päättänyt että miesten leukaan parta kasvaa. Onko parta aikuisuuden merkki ja kaikki parrattomista miehistä pitävät naiset salaa unolmoivat varjaisteineistä? :)
Mä toisin tykkään että miehillä on siistitty ja hoidettu parta. Ei sellainen jota puliukoilla näkee