Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porsliinina hygieniasyistä? Lääkäri sanoi, että karvat kasvaa sinne hygieniasyistä!

Vierailija
23.06.2007 |

Sitomaan muun muassa hajuja fertiilissä iässä olevilla naisilla. Sitten karvat harvenee kun vaihdevuodet on ohitettu.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska evoluutio on päättänyt että miesten leukaan parta kasvaa. Onko parta aikuisuuden merkki ja kaikki parrattomista miehistä pitävät naiset salaa unolmoivat varjaisteineistä? :)

Mä toisin tykkään että miehillä on siistitty ja hoidettu parta. Ei sellainen jota puliukoilla näkee

Vierailija
22/32 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuoleskeli mua saunassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en voi olla karvaton kun tulee heti alapää vaivoja. Eli minulla niistä karvoista on kyllä OIKEASTI hyötyä.

Vierailija
24/32 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän kanssasisariaan kutsuu rämamajaviksi yms.

Sitä sielun rumuutta ei edes posliinipillu kaunista.

Vierailija
25/32 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystäväni HALUAA antaa mulle suuseksiä. Häntä eivät karvat häiritse.

Vierailija
26/32 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuin koittaisitte muuttaa asioita itsessänne niin kaikille asioille on syyt. ja ne kainalokarvojen tuottamat hajut on just sitä varten et miehet kiinnostuu..

Vierailija
27/32 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kasvaa parta ja viikset?

Vierailija
28/32 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan teini-ikäisestä tyystin ilman karvojani, siis posliini. Mieheni ei koskaan ole edes nähnyt minulla karvoja. Silti meillä on neljä muksua..

Vierailija
29/32 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on 8 lasta ja olen päässyt 4 kertaa naimisiin.

Vierailija
30/32 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on jäänyt kolmea kertaa leskeksi.

Vierailija
31/32 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pitää alapäänsä karvattomana ja minä olen lähes luonnontilassa. Bikinirajat siistin ja pisimpiä haivenia leikkaan lyhyemmäksi. Mies haluaisi että olisin posliini (on sanonut mulle sen) mutta minä en halua. Mulle on ihan sama onko miehellä karvoja vai ei.

Vierailija
32/32 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin niiden tarkoitus on voinut olla se epäpuhtauksien ja ötököiden pääsyn estäminen limakalvoille ja emättimeen. Ja myös kylmältä suojaus. Ja entäs miehillä?

Työskentelen sairaanhoitajana, mutta nykyihmiselle en keksi mitään kunnon selitystä näille karvoille, ja olen hoitanutkin ne kokonaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän