Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimii käytännössä pulloruokinta?

Vierailija
22.06.2007 |

Siis, jos esim. lähtee rannalle päiväksi/matkalle linja-autolla/lentokoneella jne. Vauva siis syö vain pullosta maitoa. Miten olette järjestäneet pullon lämmityksen vai laitatteko suoraan korviketta pulloon ilman lämmitystä? VAi miten käytännössä juttu sujuu helpoiten ja vaivattomammin?

Vinkkejä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TIETENKÄÄN laiteta pulloon valmiiksi seisomaan! Sitten vaan kun vauvalla on nälkä niin korvike kaadetaan pulloon ja annetaan. Ei tarvitse lämmitellä kuin ihan pikkuvauvoille, eikä näillä lämpimillä ilmoilla juuri ollenkaan.

Vierailija
2/9 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit syöttää missä ja milloin vain ja kuka tahansa voi syöttää ei tarvii olla äiti. En alkais imettää millään jos vielä lapsia tulis. onneksi mulla ei tullu aikoinaan maitoa ei edes lääkkeillä. Pullo lapsia molemmat ja terveitä teinejä molemmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämän pohjaltahan syöttö vaikuttaa helpolta. Itsellä tulossa pitkä matka eteen (junalla, linja-autolla ja lentokoneella). Stressaan juuri vauvan syöttöä, että menee niin vaikeaksi. Ilman lämmitystähän se sitten sujuu helpommin. Lisää vinkkejä matkusteluun ja syöttämiseen. :)

Vierailija
4/9 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pullokehikko ja sinne sisälle laitetaan muovipussi, johon maito kaadetaan. Lisäksi useampi pullotutti niin selviää matkasta ilman vedellä lutraamista. Perillä sitten huuhtelee tutit.

Kannattaa ottaa mukaan myös sellaisen pieni vedenkeitin, saa tutit hyvin pestyä. Korviketta pitää varata normaalia enemmän mukaan, koska purkin jämiä ei voi säästää.

Vierailija
5/9 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä imetys on aina ollut helpompaa, ei tartte pestä ja lutrata pulloja, ei tartte nousta yöllä edes kaatamaan maitoa pulloihin, ja meillä ne vauvat on kyllä vaatineet lämmintä maitoa...

Mulla siis on kokemusta molemmista, ja paljon.

Mutta ap:n kysymykseen, Melkein kaikkialla on mahdollisuss pestä pullot, siis esim. lentokoneessa, rannalle voi ottaa vaikka vesipullon mukaan ja huuhdella sen vedellä pullon (jos siis olettaa, että samaa pulloa tarvitsee käyttää useamman kerran). HUoneenlämpöisenä korvike pulloon ja sit kun vauva on juonut, niin loput kannattaa kaataa pois.

Vierailija
6/9 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartin välein ja kävelylläkin voi käydä ilman, että joutuu etsimään jostain puskasta penkkiä millä imettää ettei häiritse muslimeja.

Vierailija
7/9 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin (=tiheänimunkausina, eli yhteensä n. kahtena viikkona koko imetysaikana). Kyllä mä olen kahviloissa ja ulkona jne imettänyt, mutta en ole koskaan asiasta suurta numeroa tehnyt. Enkä kenenkään koskaan huomannut itseäni pahalla katsovan. Imetyspaita esim on tosi kätevä.

Mutta siis saahan asioista olla mitä mieltä vaan, siksi vastasin tolle ekalle, että miten voi tietää toisen asian olevan helpompaa, jos ei ole toista edes kokeillut.

Vierailija
8/9 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittavaa miettiä päänsä puhki missä imettää ja muutenkin DD koon rintojen käsitteleminen ja suihkutissi ongelma ei ole helpoimmasta päästä kun imettää julkisesti.

8

Vierailija
9/9 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut lämmitellä. Yöllä oli tosi kätevää, kun pullo ja maitotetra olivat valmiiksi yöpöydällä - mies sai syöttää vauvan ja minä nukkua :)

Imetin myös, ja se tuntui paljon hankalammalta. Vauva söi kauan ja venkoili, eikä ruokkijan suhteen ollut vaihtoehtoja. En olisi mistään hinnasta halunnut imettää julksesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan