Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, tilille tuli lomia varten yhteensä 6500 e!

Vierailija
22.06.2007 |

Miehen ja mun palkat+lomarahat, itse tienasin noista 3400...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan heinäkuun puolessavälissä loma-ajan palkan + -rahaa 3300¿ ja takautuvia tehtävälisiä yht.1250¿

Olen yh, eli ainut palkansaaja joten tämä raha on meille enemmän kuin tarpeen

Vierailija
2/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesä- ja heinäkuulta. Palkkaa ei siis tule ollenkaan, olen lomautettu.

Että tollapa pärjäillään sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2600 e ja taas kahden viikonpäästä 2600e ja odotellaan sitten sen jälkeen kaksi viikkoa tulee 2600 ja lomarahat päälle, itse olen hoitovapaalla ja nautin kesästä ja 4 lapsestani

Vierailija
4/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yt-neuvottelujen tuloksena. 2kk palkka ja piitkä loma (takasin ei tarvitse mennä). Mutta tulee kiva kesäloma :D

Vierailija
5/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva joskus oikein törsätä lomilla, mutta ehkä sitten joskus....*haaveilee*

Vierailija
6/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiysloman päätyttyä. On ihan kiva tietää, että ainakin lomarahat ropsahtavat kohta tilille, kun muuten rahatilanne huononee aika oleellisesti tulevina kuukausina. Mutta ei se mitään. Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot :)

Vierailija
7/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomarahat ja n. 3500 euroa yliopistolta (stipendi). Kyllä kelpaa mällätä:-D Tosiasiassa kaikki on jo syöty etukäteen... Lomalla ulkomailla voi sitten käydä Mäkissa kun ei ole raflaan varaa:-)

Vierailija
8/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti 2300. Toisaalta ei tuollaista rahaa voi mällätä vaan maksan kiltisti asuntolainaa enemmän pois, koska lainaa on paljon.

Vierailija
9/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kympillä melkoisen hieno tili. Onneksi olkoon. Saako kysyä, että mistä hyvästä moinen tuli?

Meillä ei tule kummallekaan mitään kesälomarahoja, toki kesäloman palkka tulee. Miehellä ei ole kesälomarahaa ja mulla on jotenkin jaettuna joka kuukaudelle laskennallisesti se lomaraha. Joo, no mut ei tule yllätyksenä tämä enkä valita. Ollaan myös saatu säästettyä palkoista ihan kivasti niin, että ei pitäisi olla vaikeuksia olla edes hoitovapaalla, vaikka periaatteessa menee budjetti joka kuu miinukselle.

Vierailija
10/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 5000 euroa. Mies on saanut jo aikaisemmin lomarahat, joten tuossa on vain molempien tilit ja mun lomaraha parilta viikolta.

Kesälomamatkat sinne Suomeen ja muut lomasuunnitelmat on jo maksettu. Myös myöhemmin syksyllä tehtävä ulkomaanreissu on jo maksettu, joten ei tuosta onneksi matkoja enää tarvitse pulittaa :)

Vierailija
11/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli viis ja puoli tonnia ja käsittämätöntä mutta totta, summa haihtui taivaan tuuliin kolmessa viikossa! Makseltiin vähän liian innokkasti laskuja, näemmä.

Vierailija
12/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syy nyt ei kovin ylevä ole. Löysin uuden työn kyllä onneksi samantein, joten tuo suuri kertasumma tuntuu vaan plussalta ja se negatiivinen puoli on jo painunut taka-alalle. Onni onnettomuudessa.

t: 10

Vierailija
13/13 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voisi 10 sanoa että onni onnettomuudessa. Toivottavasti löysit kivan uuden duunipaikan.