Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

s-postiystävää erityislapsen/vammaisen lapsen äidistä

22.06.2007 |

hei, etsin ystävää erityislasten perheistä, ns. arjen vertaistukea. Minulla on 7 v poika joka aloittaa koulun erityisyhmässä, olisi kiva vaihtaa arjen kuulumisia, iloja ja suruja. Asumme itse Espoossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyisi yksi äiti. Itselläni kaksikin erityislasta. Toinen on kohta 8-vuotias ja käynyt jo kaksi vuotta erityiskoulua. Toisella on synnynnäinen vakava sairaus, mutta toistaiseksi silti kehittynyt normaalisti. Laita viestiä osoitteeseen kolmenmami@netti.fi Ollaan ensi viikolla lähdössä pariksi viikoksi kesälomalle, mutta sen jälkeen lupaan vastata.

Vierailija
2/4 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös erityislapsi. Poikani on 5v. hänellä on pidennetty oppivelvollisuus ja hän aloittaa nyt syksyllä esikoulun. Olisi tosi kiva vaihtaa arjen kuulumisia samassa tilanteessa olevien kanssa, joten laita postia tulemaan minni-78@suomi24.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aloittaa koulunsa syksyllä erityiskoulussa. Pikku veli on 9 kk. Asumme Tampereella! Vertaistuki olis aivan ihanaa

Sähköpostia voi kaikki pistää ja liittää meseen!

sini80@hotmail.com

Vierailija
4/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei.minulla on kohta 6 vuotta täyttävä poika joka myös aloitti tänä vuonna erityiskoulussa.minustakin ois kiva jutella toisten äiien kanssa joilla on myös kehitysvammainen lapsi.minulle ei voi tällä hetkellä laittaa sähköpostia koska ei ole nyt sähköposti osoitetta mutta voit laittaa minulle puhelimeen viestiä tai kirjoittaa kirjeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan