Missä asioissa huomaat olevasi kuin äitisi? Entä mitkä asiat teet juuri päinvastoin?
Lapsena ihmettelin, että miksi äiti siivosi aina ennen kuin lähdettiin jonnekin lomalle. Eihän me oltais kotona, mikä järki oli tiskata ja imuroida? Noh, nytpä ymmärrän senkin...huomattavasti mukavampi tulla takaisin siistiin kotiin. :)
Pieniä juttuja joissa olen erilainen:
Kun olin lapsi, niin ruoan kanssa ei saanut mennä ulos. Omieni annan mennä välipalalle pihaan. Mutta toisaalta lapsuudenkotini oli kerrostalossa ja me asutaan omakotitalossa.
Ja yksi SUURI juttu tuli vielä mieleen. Ai että mä vihasin sitä hiustyyliä mikä mulle pienenä leikattiin. Tiedätte varmaan semmoisen " ihanan" otsiksen mikä alkaa tuolta takaraivolta. Vannoin silloin että jos mulla joskus on omia lapsia, niin heille ei IKINÄ leikata semmoista tukkaa. Eikä ole leikattukaan. Äitille joskus kuittailen siitä kammo-tukasta. ;)
Hauskaa Juhannusta!
Kommentit (2)
tai tuohtunut, olen kärkäs sanomaan suoraan asioista. äitini on tartuttanut minuun myös shoppailukärpäsenpureman, ja minäkin piilottelen tavaroita kuten äitini ;) joitain ruokia teen täysin samalla tavalla kuin äitini, esim makkarakastikkeeseen pitää aina laittaa ketsuppia, niin ei sitten tavitse enää lautasellä lisätä (?) :)
erilaisuutta on se että minä pidän siivoamisesta, olen tarkempi kotini puhtaudesta. äiti antoi meidän syödä olohuoneessa, itse vihaan sitä jos syödään ruokaa töllön ääressä ;)
olen samanlainen nalkuttaja kuin äitini. Ja monissa muissakin negatiivisissa piirteissä löydän yhtäläisyyksiä.