Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okt-asujat!

Vierailija
21.06.2007 |

Kuinka usein teillä siivotaan autotalli? Entä varasto(t)?



Tuntuu, että meillä kertyy jatkuvasti rojua autotalliin. Ainakin pari kertaa vuodessa täytyy se siivota ja viedä kaatikselle kärryllinen roinaa. Onneksi vihdoin ja viimein mies tajusi, että at:ssa tarvitaan lisää hyllyjä ym niin jospa sitten säilyisi järjestyskin :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi