Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli palstasta :o(

Vierailija
21.06.2007 |

Me ollaan juuri pari kuukautta sitten jätetty ehkäisy pois ja toivotaan nyt esikoista perheeseemme. Vauvakuumeisena olen jo jonkin aikaa osteskellut vauva-lehtiä ja lukenut näitä palstoja ja tällä kyseisellä palstalla olen liki joka kerta saanut vain pahan mielen.



Olisi kiva lukea kuinka äidit neuvovat ja tukevat toisiaan vaikeuksien keskellä ja iloitsevat onnistumisista. Kuitenkin täällä vain lyödään alaspäin lähes jokaista joka uskaltaa jotain kysyä tai kirjoittaa. Toivottavasti tämä on vaan jokin pahan olon purkupaikka, sillä kyllä äitiys pelottaa jos vastassa on tuollaisia kollegoita.



Itse päätin kuitenkin tänään siirtyä jatkossa kaksplussan puolelle, siellä kuitenkin on edes jonkin verran parempi henki kuin täällä. olen saanut pari kertaa ihan asiallisia vastauksia kun olen jotain tyhmänä kysynyt. Suosittelen samaa muillekin jota tämä palsta ahdistaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n. Varmaan alkaisi huolestuttaa jos tilanne olisi toisin päin... Minulle tämä on lähinnä viihdettä, lukea mitä järjettömimpiä väittelyitä ja hihitellä kuvitellessa että joku äiti-ihminen siinä oikeasti hakkaa päätä seinään toisten synnytystavan, imetyksen tai vaikka päivähoidon aloitus iän takia. Tai sitten vaan huvikseen provoilee ja naureskelee sukkaansa.



Mutta oikea vinkki, jos haluat jostain huolestasi kertoa, saada neuvoja tai ymmärrystä niin valitse jokin osia mihin kirjautuminen on pakollista.

Vierailija
2/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kaikki äidit ole tuollaisia, vain ne nyhveröt, joista ei ole koskaan sanomaan suoraan IRL, purkavat ahdistuneita patoutumiaan tänne, etteivät muksi lapsiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sitä minulla ei olisi nyt mm. kuukuppia :)

Vierailija
4/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee paha olo niistä KaksPlussan halihalivoimahali-viesteistä. Se, että joku sanoo karrikoidusti totuuden päin naamaa saa joskus herätyskellot soimaan ja osaa elää paremmin tulevaisuudessa.

Vierailija
5/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


tulee paha olo niistä KaksPlussan halihalivoimahali-viesteistä. Se, että joku sanoo karrikoidusti totuuden päin naamaa saa joskus herätyskellot soimaan ja osaa elää paremmin tulevaisuudessa.

vaan suorasta ilkeilystä jota varten voidaan totuuttakin muutella. yllä kaksplussallakin on tätä suunsoittoa mutta pienemmässä mielessä ja sieltä saa onneksi sitä rakentavaa kommenttia. Kuten myös tämän palstan muista osioista.

AV:hen täytyy vaan suhtautua kuin kaatopaikkaan, ei täältä kannata mitään kysyä jos haluaa asiallisen vastauksen.

Vierailija
6/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka ja elämäntilanteet-palstat.

Vierailija:


Tämä nyt on kuitenkin lähempänä lapsiperheen arkea kuin odotuspalstat jne. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hänestä vaan tulee todella vihainen ja katkera. Surullista mutta totta. Jos äitiys olisi ihanaa, olisi henki vähän erilainen näissä keskusteluissa..

Vierailija
8/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa keskustella (siis oikeasti) niin kannattaa siirtyä noille muille osioille, odotus, vauvat jne. Siellä on ihan hyvä henki :)



av on paineidenpurkuosio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan viettäväni täällä aikaa toisia haukkumassa, niin varmaan huomaan sen ja keksin muuta tekemistä palstan ulkopuolelta. Eiköhän sitäkin riitä kun on se vauva.



ap

Vierailija
10/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin haluan uskoa niin, koska missään muualla kuin täällä av:lla en koskaan ole törmännyt niin musta-valkoiseen ja ärsyttävään ajatteluun kasvatuksesta ja äitiydestä kuin täällä... En tajua, miksi täällä edes käyn, mutta onpahan jotain ajanvietettä, kun lapset nukkuu ;) Täytyisi vissiin mieluummin ruveta lukemaan vaikka hyvää kirjaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sinut otetaan varmasti hyvin vastaan! Täällä av:llä käy jos jonkinmoista porukkaa.

Vierailija
12/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn nykyään vauva-puolella kirjoittelemassa oman vauvani ikäisten pinossa, samojen äitien kanssa kuumeiltiin, odotettiin ja nyt kasvatetaan vauvoja. Hyvä henki on :)



Täällä sitten voi vähän avautua, jos joku ärsyttää... Tuolla nimimerkillisellä puolella olen aina niin kovin ystävällinen, ihan sama mitä oikeasti ajattelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TÄÄLLÄ OLLA TOSISSAAN! EI OLE TARKOITETTU HUUMORINTAJUTTOMILLE TOSIKOILLE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi