Olenko ainoa aikuinen joka ei tarvii juoda alkoholia juhannuksena jotta olisi kivaa????
ollaan perheen kaa mökillä, grillataan, uidaan (brr), soudetaan lähisaareen kokolle. Saunan jälkeen juodaan boolia (mansikoita, pommakkia, omenamehua). Aamulla menen pitkälle sauvokävelylle metsään tai käyn juoksemassa. Ihanan rento viikonloppu edessä ja tietty otan dekkareita mukaan ja kasan naistenlehtiä ;)
Kommentit (10)
Aion kyllä juoda ruotsin 2, 25% siidereitä.. ne on NIIN hyviä.. Mutta joo.. menee ehkä pari saunassa noita..
En tarvitse kyllä alkoholia sinänsä.. noi vaan on hyviä!
Joskus teininä varmaan ja sama on muiden " ryyppypyhien" kanssa. Saatan saunan jälkeen yhden siiderin ottaa. Muulloin kyllä käyn kavereiden kanssa juhlimassa ja silloin otan, mutta mulle juhannukset yms. on perhejuhlia ja niihin ei kuulu alkoholin suurkulutus.
Meillä tuo viini kuuluu ihan tavalliseen arkipäiväänkin. Se on ruokajuoma meillä.
Ja olen kyllä sitä mieltä, että jokaisen, jonka ' tarvitsee juoda' pitääkseen hauskaa, pitäisi kyllä harkita tilannettaan vakavasti. Niin kauan kun esim viini ruokajuomana on yhdentekevää, eli sitä voi olla tai olla olematta, eikä se muuta olennaisesti tilannetta, asia on hallinnassa.
Se, että asiasta pitää erikseen mainita kertoo vain siitä ettei osaa suhtautua alkoholiin asiallisesti ja luonnollisesti vaan siitä pitää tehdä suurtakin suurempi numero.
Toivottavasti lapsesi saa jostain hyvän alkoholin käyttämisen merkin, tollasten ap:n kaltaisten lapsistak un tuppaa aika helposti tulemaan juoppoja kun ei osata sitä alkoholia sitten nauttia kuten kuuluu...
juhannuksen kunniaksi jollen olisi raskaana. Raskaana mulla ehdoton nollalinja, mutta mieluummin näin päin :).
En aio itsekään juoda. En tykkää siitä olosta, minkä alkoholi aikaan saa, joten en koe tärkeäksi ottaa viinaa yleensäkään.
Mennään mun vanhempien luo, jonne tulee sukulaisia (mun kummit, mummini, tätini, serkkuja) ja grillataan, saunotaan, peltaan mölkkyä, nautitaan suvun suerasta ja käydään katsomassa kokkoa. Ei tulla oikeastaan kukaan ota enempää kuin saunakaljan tai kaksi. Mukana lapsia ikähaarukasta 0-8v.