Lue keskustelun säännöt.
Boob-äitiysvaatteet,! Voiko käyttää myös odotusajan jälkeen?
21.06.2007 |
Onko kokemusta boobin mammavaatteista? Miten selkeä mahatila niissä on, voiko käyttää myös ilman " vauvamahaa" ?
Kommentit (2)
Itselläni on m- ja l-kokoisia boobin äitiyspaitoja. Luulisin, että m-kokoiset menevät raskauden jälkeenkin hyvin, sillä malli on aika pieni. L-koko taas on vieläkin tosi teltta, vaikka maha on suuri.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niissä ei olekaan varsinaista vatsatilaa, joten sopivat oikein mainiosti raskausajan jälkeenkin. Itse asiassa ostin ensimmäisen viime kesänä jolloin en ollut raskaana, oli vaan niin kiva pari muutamalle imetyspaidalle jotka ostin samalla. Nyt oli pakko ostaa pari lisää, kun olivat niin kivoja. Ja näitä tosiaan aion käyttää jatkossakin vaikkei vatsaa enää ensi kesänä olekaan. Housuista ei ole kokemusta.
Toisaalta, olen käyttänyt myös jonkin verran Boobin imetyspaitoja myös raskaana ollessa, joustavat todella hyvin ja palautuvat myös. Tietysti jos ei tykkää pintaa pitkin menevistä vaatteista nämä eivät käy. Nyt mulla viikkoja 32, ja vatsa jo aika iso (viides raskaus). Rupeavat olemaan aika niukkoja, mutta kyllä ihan mahdollisia käyttää. Tosi mukavasti menevät päälle varsinkin siinä vaiheessa kun vatsa alkaa kunnolla näkymään, ja kuitenkin aika pitkälle käyvät. Sekä näillä tietysti jatkokäyttöä vauvan synnyttyä.