Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällinen toivomus: Ettehän palauta kaikkia juhannuspullojanne / -tölkkejänne heti maanantaina pikkukauppoihin!

Vierailija
21.06.2007 |

Takatilat ovat usein onnettoman pienet ja pulloja ja tölkkejä palautetaan muutenkin kesäisin todella paljon.



Tietenkin niitä saa palauttaa, jos siltä tuntuu. Mutta jos vaan malttaisitte säilöä pulloja pari päivää kotona, tilanne kaupassa helpottuisi!



Kiitos paljon kaikille!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun huomenna käytte ostamassa viimeisiä juhannus-ostoksianne, niin voisitteko tehdä sen hyvissä ajoin eikä 5min ennen kaupan sulkemisaikaa? (Kaupat on auki klo 13 saakka)



kaupan täti

Vierailija
2/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen lähtemään klo 12 ja olen kaupalla ehkä n 12.40, valitan.



Mutta, niitä pulloja voin palauttaa joskus viikon-parin päästä, ei osteta kuitenkaan ku muutama limsa/vissy ja tölkillinen kaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei teidän työaika kuitenkaan lopu 13

Vierailija
4/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin tulee kuitenkin sata muutakin. Se on kaikille helpompaa ja mukavampaa, että ne, jotka pystyvät käymään jo aikaisemmin, eivät jätä ostoksiaan viime tippaan.

Vierailija
5/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen pitää vielä tilittää, laskea verhot, lukita, siistiä paistopiste jne jne.

Vierailija
6/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olette valinneet työpaikkanne mitä täällä itkemään asiaa!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että ei " kehtaa" olla siellä sulkemisajan jälkeen.

Vierailija
8/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja viimeiset tunkee sisään vielä juuri ennen 13:30 (jos kauppa on mennyt kiinni klo 13), kun sisällä olevia asiakkaita menee ulos ja avaa oven. Yritä nyt siinä heille sanoa, että kauppa meni kiinni jo puoli tuntia sitten...



Nimim. ennen kaupassa töissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin klo 13. Kassalla työskennelleenä ja myös osaston puolella tiedän, että on ihan superärsyttävää, kun jotkut juoksee kauppaan minuuttia vaille kiinnimenoa ja olettavat, että kun kauppaan on sisälle päässyt, niin sit saa rauhassa lorvia siellä niin pitkään, kuin tahtoo. Töistä kun ei voi lähteä, ennen kuin viimeinen asiakas on kaupasta ulkona. Monta kertaa on bussi kerennyt mennä ja on joutunut jopa tunnin odottamaan seuraavaa ihan vaan sen takia, kun kassaa ei ole saanut kiinni, kuin vasta n.25 yli. V.....tuttaa!!!

(tosin tämähän ei ollut tän viestin aihe, mutta pakko oli kommentoida=)

Vierailija
10/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin, ja voisihan sitä vähän muuallekin kuin omaan napaan tuijottaa tässä asiassa ja päästää ne kaupan myyjätkin nauttimaan juhannuksesta! Monesti sitä ei vaan osata ajatella, että heilläkin on työajan jälkeen mahdollisesti perhe odottamassa ja suunnitelmia juhannuksen vietosta!!!!



Milta itsestä tuntuisi jäädä ylitöihin juhannusaattona, eikä omasta vapaasta tahdosta?



Ja itse en ole kaupassa töissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sinne kauppaan _saa mennä_ myös juuri ennen sulkemisaikaa, mutta kannattaa huomioida, että niin tekee varmasti moni muukin.



Eli on myös itselle helpompaa käydä kaupassa aiemmin jos vaan voi :). Ja toisekseen saa varmemmin sen mitä menee hakemaan! Kaupat kyllä varautuu sesonkeihin, mutta eivät voi ihan määrättömästi tavaraa pitää varastossa ja hyllyssä eivätkä ehdi hyllyjä siinä loppukiireessä täyttämään, vaikka tavaraa ehkä olisikin, eli voi jäädä joku juttu saamatta.



Työniloa ja hermojen kestämistä kaupan täteille :).

Vierailija
12/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Joo, ja viimeiset tunkee sisään vielä juuri ennen 13:30 (jos kauppa on mennyt kiinni klo 13), kun sisällä olevia asiakkaita menee ulos ja avaa oven. Yritä nyt siinä heille sanoa, että kauppa meni kiinni jo puoli tuntia sitten...

Nimim. ennen kaupassa töissä...

Ikinä ei ole asiakkaat näkyvästi loukkaantuneet, kun olen ihan asiallinen ja ystävällinen ja totean vain asian laidan. Eikä kyllä ole jääneet haahuilemaankaan, vaan havahtuneet itsekin, että pitäähän myyjänkin päästä vapaalle :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS todella on poissa kello 13. Meillä ainakin tyäaika loppuu 15 yli sulkemisajan ja voin sanoa että aika usein tehdään lopputyöt omalla ajalla!! Ei kuule useinkaan väki ole pois silloin kun pitää ja jos menet hienovaraisesti sanomaan että nyt ovet olis aika sulkea, olen minä, kaupan täti ärsyttävä. monikaan EI ymmärrrä että todella pieni aika on laskettu meille sulkemisajan jälkeen.



Meillä on kauppa auki arkisin 21 saakka. Työaika loppuu kello 21.15 ja jos siihen mennessä en ole kassoja laskenut yms. se on voi voi. Harvoin saadaa ovia lukkoon 21.00



JA todella harvoin nämä5 vaille tulevat ovat poissa tasalta, siitähän tässäkin oli kyse. Meille ainakin tulee monesti väkeä 2 min vaille, ottaa kärryt ja ei sitten enää pidä mitään kiirettä! Joten toivottavasti tämän jälkeen ymmärrystä on numero 6.llakin vähän enemmän! T:Kaupan täti jo 15 vuotta

Vierailija
14/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen ei kertakaikkiaan tajua ottaa muita huomioon. Jos tosiaan on mahdollisuus tulla kauppaan hyvissä ajoin, niin miksi ei niin tekisi. Vaikka tavalliselle tallaajalle ei varmaan juuri tule mieleen, että kaupan tädit tosiaan tekevät muutakin kuin ottavat rahat vastaan ihmsiltä ja laittavat ovet kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos uskovat kun sanoo, että ollaan jo kiinni. Aikanaan kun itse olin kaupassa töissä, niin kassa oli sen verran kaukana, että sain oikein melkein huutaa ja silloin tulija oli jo myymälän puolella (portin sisäpuolella). Ja yleisin vastaus oli: " mä käyn vaan ihan äkkiä" .



Toivottavasti ajat on tästä muuttuneet! hyvä niin!

Vierailija
16/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta jotkut poistuvat vasta noin paljon sulkemisen jälkeen. Mä oon jotenkin aina luullut, että kassat suljetaan sulkemisaikaan tai muutama minuutti sen jälkeen. Silloin harvoin kun viime tingassa oon mennyt kauppaa, oon painanut hiki hatussa eteen päin, että oon kassalla ennen sulkemisaikaa. Tietty aatto-päivinä jonoa voikin olla, mutta en jätä isoja ostoksia koskaan niin viime tippaan, että olisin ollut juhannusaattona juuri ennen sulkemisaikaa kaupassa.

En kyllä kehtais paria minuuttia enempää " myöhästyä" kassalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan