Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon jättämässä luultavasti mieheni.. Ja olen se toinen nainen myös.

Vierailija
20.06.2007 |

Mä en enää jaksa miestäni. En taida sitä rakastaa. Mitä se rakkaus edes on? Olen ollut miesystävän kanssa nyt 3 vuotta. Erosin edellisetä mihestäni 10 vuoden yhteiselon jälkeen, enkä koskaan varsinaisesti ole sinkku ollutkaan kun nykyisen kanssa juttu alkoi jo ollessani naimisissa. On mulla muutamia muitakin miehiä ollut, lyhyitä suhteita.

Nyt mä olen tapaillut salaisesti yhtä varattua miestä. Sekin miettii suhteensa jatkoa, että haluaako vielä olla naisensa kanssa. Kumpikaan meistä ei ole naimisissa, kummallakaan ei ole lapsia. Mä olen korviani myöten ihastunut tähän mieheen, olis monella tapaa parempi mies kun omani. Oma mies hankki jo vuokrakämpän itselleen ja muuttaa tästä pois parin viikon päästä, luulen, että erotaan muutenkin vaikkei siitä olekaan vielä varsinaisesti ollut puhetta. Mun mies on niin saatanan laiska, en jaksa olla äitinä sille, on vaikka mitä ongelmaa, joista en jaksa edes kertoa..

Nyt vaan tää uus varattu mies pitäs saada koukutettua lopullisesti. Onkin jo ihan hyvin haavissa sikäli, että sillä on tunteita mua kohtaan vaikkei olla tunnettu kuin n. kuukausi. On myöskin ihastunut muhun, sanonut niin.. Maileja tulee, puheluita ja tekstarita sovittuihin aikoihin. Ei vaan haluis vielä luopua omasta naisestaan, joka ei sinällään ole ihme. Hulluhan se olis kun ei muakaan kunnolla tunne, enkä mä häntä. Haluisin vaan unohtaa järjen äänen, mitä mulla on menetettävää?? Tai tällä uudella miehelläkään? Mitä hän menettää jos ei kerran ole onnellinen.. perheetön mies.

Miten saada mies omaksi? Sanoikin mulle, että jos hänellä ei olis tota nykyistä naistaan, hän ei miettis hetkeäkään, vaan ottais mut heti..

Olen aika sekaisin kyllä nyt, mutta minkä sille voi... Järjen ääni sikseen, tiedän, että on väärin.. Mutta niin ihanan salaista ja kaunista tämä on.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella naisella niitä ottajia on .. toisilla vaan tasokin sen mukanen

Vierailija
22/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kellä onni on, se onnen kätkeköön ;D

Näin..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tapauksessa toi tyyppi valehtelee kumppanilleen jatkuvalla syötöllä. Mun mielipide on, että silloin ihminen voi olla monia asioita, mutta EI kunnollinen.

Ehkä se sitten ap:lläkin on enemmän sitä että käy töissä ja maksaa laskunsa?

Vierailija
24/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suruttomasti tunnut heittelevän kommenttia vakavista asioista. Pettäminen - ei mittää! Miehestä eroaminen - ei mittää! Arvaan että sulla on jo seuraava täydellinen mies kiikarissa, ennen kuin olet saanut muuttolaatikot pakattua.

Vierailija
25/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös niin, että ei se elämä aina mee niinkuin sen toivoisi menevän.. Ei elämä oo aina niin yksinkertaista. Kyllä pettämisestä tulee paha mieli, tietää tekevänsä väärin kumminkin, mutta voi myös ajatella, että ehkä homma ei ole niin paha jos on eroamassa muutenkin. Ihastuskin siis miettii lähinnä, että eroaako vai ei.

Mutta.. Niinhän se on, että eri asiat merkitsevät eri ihmisille eri tavalla. Mä en ole kauheen mustasukkainen ihminen mm..

ap

Vierailija
26/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tökkää kahteen asiaan mulla. Ensinnäkin se pettäminen. Ehkä sua ei sitten oikeasti haittaa että sillä on sutinaa sun selän takana, mutta mä en haluais ottaa riskiä.

Sitten tää koko juttu on jotenkin niin laimea. Mies pettää nykyistä naistaan eikä tiedä onko vai eikö vai mikä on ja jos jos jos. Tuntuu ettei tässä nyt ole oikein mitään mihin tarttua. Tuntuu, ettei se mieskään nyt oikeasti halua heti päätyä uuden naisen helmoihin.

Kai pointti on se, että minä hyväksyisin nämä pettämiskuviot paremmin, jos olis joku oikea tunne siellä takana. Sellainen käsistys, vaikka miten naivi, että tässä on nyt jotain erityistä tässä jutussa. Mutta kun ollaan että ehkä mies haluaa luopua nykyisestä naisestaan, ja sitten taas, maybe not.

Vierailija
27/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä puhuttiin vähän samaa asiaa ja oli tosi mielenkiintoisia ja asiallisia vastauksia.

t: sen ketjun ap

Vierailija
28/28 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 33, kiitti, teen sen.

ap