Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette lasten kaa kotona klo 18-20 ennen kuin lapset menevät

Vierailija
20.06.2007 |

nukkumaan? Meillä on nyt muuttunut päivärytmi, lapset nukkuu pitempää ja kuopuksen päiväunet vaikuttavat yöunille menoon. Ennen mentiin nukkumaan jo seiskalta mutta nyt olen huomannut ettei lapsia väsytä vielä siihen aikaan ja tietty kesä valoisuus myös vaikuttaa asiaan. Elikkäs meillä on nyt pitempi ilta yhdessä ja haluaisin tietää miten muut viettävät iltaa??

t. mamma+ lapset 2v ja 4v

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin noin seitsemään, käydään uimassa lähes joka ilta ja sitten kotiin iltapalalle ja nukkumaan.

Vierailija
2/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko iltaruuuan ( 16,30 ) tai lastenohjelmien jälkeen mennnään.

Tytöt 2 ,5v ja 4v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset vielä isin kanssa tomaatteja kastelemassa...

Vierailija
4/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääasiassa teen pientä piharemppaa tai hoidan puutarhaa tai grillaan tai makailen auringossa ja luen ja lapset peuhaavat hiekkalaatikolla ja leikkimökissä, tai sitten pelailemme yhdessä, käymme uimassa jne.



T: äiti sekä 3 ja 2-vuotiaat tytöt

Vierailija
5/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan pihalla ennen kylpyä, iltapalaa ja nukkumisrutiineja.

Vierailija
6/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mekin ulkoillaan vielä kolmannen kerran. Ollaan aamulla pihalla ja päiväunien jälkeen myös. Joten vielä sitten päivällisen jälkeenkin ulos. Uinti-idea oli hyvä!

t. ap