Kannattaako enää nykyisin opiskella KTM:ksi?
Olisi opinto-oikeus ja 2v pystyisi tutkinnon suorittamaan. Yksi maisterin tutkinto on jo. Pääaine olisi laskentatoimi
Kommentit (9)
halukkuutta rekrytoida joka suunnalla.
eli miksi halajat toista tutkintoa ja mika se ensimmainen on?
Jos pystyt tekemään työn ohessa, niin ok. Muutoin ei tuplatutkinnon teko kannata tällä hetkellä, kun on kamala työvoimapula. Tilanteesta kahden vuoden kuluttua ei tiedä. Eli ottaisin paikan vastaan mutta tekisin töitä nuo kaksi vuotta.
Työt ovat pätkää tai sitten ei töitä ollenkaan. Siksipä ajattelin, että jos tuosta urkenisi parempi ura. Mutta ei oli kiva valmistua taas työttömäksi.
oletko halukas business-maailmaan? kova kiire ja pitkät päivät. ei ole mitään leikinlaskua
Olen ollut aiemmin yksityisellä puolella töissä. Tiedän, että on rankkaa. Mieluiten olisin jokun julkishallinnon virkamies, mutta kun niitä paikkoja ei ole juuri ollenkaan....Vähän vaikea tilanne. Jospa sitä saisi kuitenkin jotain ytm koulutusta vastaavaa.
uskon että pärjäisit varmasti kahdella tutkinnolla.. joskin ei paras mahdollinen yhdistelmä..
minulla on jo työkokemusta kaupan alalta ja esimiehen ammattitutkinto. Aiemmassa tutkinnossa opiskelin laskentaa cumun. Joten ehkäpä nyt saisi enemmän irti opinnoista, kun on alan työkokemusta. Kielitaitoakin on, koska olen opiskellut ja ollut töissä ulkomailla. En asu pk-seudulla, joten täällä ei niin kauheasti ole paikkoja auki. Tuntuu, että mikään ei riitä :(
alan ihmisiä????????????????????