Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkääkö kukaan muu teistä lääkärikäyntejä? Minä jännitän aina niin paljon, että

Vierailija
20.06.2007 |

edes verenpainetta multa on turha mitata koska se on taivaissa. Tää alkoi vasta aikuisena erään epämiellyttävän tapahtumasarjan jälkeen. En sitten tiiä, että miten sais luotettavan verenpainearvon tietää, ku jo lääkäriä lähetyttäessä pumppu hakkaa 120 kertaa minuutissa, ni ei kai se rr-arvokaan ole luotettava.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemat sitä luokkaa että prenalla olisin maannut. Mittarini testattiin neuvolassa joten arvot oli luotettavia kotioloissa.

Vierailija
2/7 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään, saanko kaikki asiat sanottua ja kuunteleeko hän minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutenkin jännittäjä ja syön jännitykseen Propralia. Lääkärikäynneille joudun ottamaan tupla-annoksen ja siltikin verenpaine on aina todella korkea.

Vierailija
4/7 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi myös hyvä jos pääsisi käymään aina samalla lääkärillä. Monet käyttävät lääkärillä muistilappuja jotta kaikki tärkeät asiat tulevat kysyttyä, sinä ei mitään häpeämistä.

Ei meitä tarvitse pelätä;)

Vierailija
5/7 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei luonteelleen mitään voi. Minua on inhottanut käydä lääkärissä sen jälkeen, kun yksi torvi lääkäri huomautteli punastumisestani.

Vierailija
6/7 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa

Suurin osa ihmisistä jännittää tai pelkää lääkärikäyntejä. Kun käy samalla lääkärillä, pelko yleensä lievittyy ajan kanssa. Hyvä lääkäri osaa tämän huomioida varsinkin jos se otetaan heti vastaanoton alussa esille.

Vierailija
7/7 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuttuus kyllä auttaa lääkäriäkin.