No miten sitä tyttöä nyt voisi yrittää jos en koskaan tiedä ovulaation ajankohtaa
ja kiertokin epäsäännöllinen?
Tunnustan, haaveilen tyttölapsesta ja minulla on ennestään poikia. MUTTA, haaveilen joka tapauksessa suuresta perheestä, lasta emme ala yrittää tytön toivossa, vaan haaveissa on vauva, sukupuolesta viis. Mutta jos haluaisi yrittää jotain poppaskonstia leikkimielellä, niin miten? =)
Kommentit (11)
meidän toista lasta " tehtiin" juuri noin, paneskelemalla jokapäivä tai jokatoinen päivä. Poika tuli =)
Esikoinen ilmoitti tulostaan, kun oltiin lupa annettu ja 2 kertaa sen kuun aikana puputettu, ja nämäkin kerrat heti menkkojen jälkeen alkukierrosta.
ap
Samat kuvaukset kuin vieläpä ap:lla epäsäännöllinen kierto, ovulaatiosta ei hajuakaan. Tai tiedän kyllä aina kun se tgapahtuu, kun koskee alamahaan jommalle kummalle puolen, mutta eikös tyttöä yrittäessä pitäisi ennakoida se ovulaatio?
sekstaamalla EDELLISESSÄ kierrossa. Menkkojen aikana me ei koskaan harrasteta seksiä, joten siittiöitten on täytynyt olla jo munanjohtimissa odottamassa. Ultran mukaan olin hedelmöittynyt kp 3.
minäkin suunnilleen kai tiedän sitten sen, kun ovis on, mutta tosiaan kun silloinhan se on myöhäistä. Kalenterin mukaan en ovista osaa ennustaa. Ja eikös se mene niiden ovistikkujenkin kanssa niin, että nekin näyttää sitten vasta jotain kun ovis on jo käsillä?
ap
kierrossa heti kun sain plussan ovistestiin niin sekstattiin, eikä enää sen lähempänä ovulaatiota. Eli siemenet taisi olla paikalla jo kaksi päivää ennen ovista. Nyt olen raskaana, helmikuussa nähdään tuleeko tyttö vai poika. Tyttö siis enemmän toiveissa.
eikö tuo ovistikun plussa näytä sen oviksen vähä liian myöhään jos sitä tyttöä yrittää tehdä? Jos näyttää vain 1vrk ennen ovista? Ainakin oon usein lukenu, että pitäs olla väh. 2vrk ennen ovista siittiöt perillä odottamassa, jos tyttöä toivoo. Toisaalta tuo meijän esikko kumoaa tuon väitteen, tai sitte mulla on ollu ovis heti menkkojen jälkeen. Kierto normaalisti kuitenkin väh 29vrk, niin en sitten tiedä uskoisko..
ap
Sitten yritettävä n. kolme päivää enenne oletettua ovista.. Näinkö se menee? Mutta, kun on niin malttamaton ;)
-4-
mullakin on epäsäännöllnen kierto, niin ainoa vaihtoehto oli yrittää noin. Luulisin että ainakin vähän paremmat mahikset tytöillä kun täsmälleen oviksen aikaan, kun olivat nyt kaikki siellä vastaanottamassa munasolua (ja ehkä osa pojista on jo kuukahtanut...) :)
Tyttösiittiöt voivat säilyä jopa viikon. Ehkäpä heti menkkojen jälkeen (n. vko sen jälkeen) kannattaisi aloittaa se " puputtaminen" .
T: kahden tytön äiti
jos suhde on vaikka 40-60 poikien hyväksi niin poikahan sieltä todennäköisimmin tulee.
t. kolmen tytön äiti