Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuulee välillä oman pulssinsa korvassa, ni onko se merkki kaulavaltimon ahtaumasta? Onko lääkäriä?

Vierailija
20.06.2007 |

Siis jos rasittuu, menee pitkälleen, vaihtaa pään asentoa yms, ni aina kuuluu kun nakuttaa omassa korvasa oma pulssi. Ei kuulu koko ajan vaan aina välillä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole kyllä ikinä mielessäkään käynyt, että se olisi oire jostain vakavammasta..

Vierailija
2/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kuuluu aika usein varsinkin rasituksessa tai illalla sängyssä maatessa kuulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo jokunen vuosi, ja se alkoi vuosi ennen kuin todettiin verenpaineongelmat.

Ei ole luulotautia!

Vierailija
4/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutaja tulee ja korjaa pois.

Huolestukaa nyt oikein kunnolla juhannukseksi!

Vierailija
5/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulssin kuuluminen korvassa voi olla merkki lukemattomista sairauksista, ihan turha lähteä arvailee onko ap:lla joku näistä vai eikö ole mitään. Jos ap:ta asia häiritsee niin hakeudu lääkäriin. Turha täällä kysellä kun tosiaan se voi olla merkki lähes mistä vaan.

Vierailija
6/11 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat pänsärky, pahoinvointi, epileptiset oireet, näköhäiriöt, pahoinvointi, tinnitus.

Vierailija
7/11 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on kuulunu ihan lapsesta asti sydämen lyönnit korvassa, jos painan pään tyynyä vasten.. Tai siis korvan tyynyä vasten. Eikö muka kaikilla kuulu?

Vierailija
8/11 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi kuuluu helpommin toisessa korvassa?

Vierailija
9/11 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineet ovat olleet ihan normaalit, eilen viimeksi äitiysneuvolassa mitattiin. Minulla pulssin kuuluminen liittyy siihen että korva on lukossa. Kun puhallan nenääni ja pidän samalla nenästä kiinni, korva " aukeaa" ja pulssin kuuluminen lakkaa hetkeksi.

Vierailija
10/11 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rv20 ja nyt on reilun viikon kuulunut pulssi oikeassa korvassa. Sen huomaa parhaiten, kun on väsynyt.. Todella ärsyttävä vaiva! Menen kyllä huomenna neuvolaan, mutta en tiedä osaavatko siellä mitään siihen sanoa, kun ei ole lääkärikäynti. Verenpaine mulla ainakin on tosi matala. Lisää siis kokemuksia!

Vierailija
11/11 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaten kuuluu sängyssä illalla usein. Voi johtua myös siitä, että korvassa on vaikkua paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi