Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monessa työhaastattelussa olet käynyt ennen kuin on tärpännyt?

Vierailija
05.06.2007 |

Minulla on nyt takana kolme haastattelua, joista yhdestä on tullut vastaus. Nega. Saattaisin saada yhdestä, mutta en ota vastaan jos tarjotaan, se ei vastaa yhtään koulutusta eikä siitä ole uran kannalta mitään hyötyä.

Yhteen haastatteluun olen vielä mitä ilmeisimmin menossa ja toivon, että sen duunin saisin. Miten saan puristettua itsestäni kaikki fiksut puolet esiin?

Tuppaa hermostuksissaan tuo suu suoltamaan mitä sylki sinne tuo...aina jää myöhemmin miettimään, että ei hemmetti, mitä mä sanoin!

:-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt haastatteluissa pitää mielessä sen, että vastaan siihen mitä kysytään. Usein haastatteluaika on niin lyhyt, että epäolennaisuuksista puhuminen vie aikaa tärkeämmiltä asioilta. Itseäni en ole alkanut ylistää, vaan olen rehellisesti sanonut ne asiat, joissa minun tulee vielä kehittyä, tosin en myöskään ole vähätellyt osaamistani.

Vierailija
2/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkoja 12 vuoden aikana ollut viisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu, että yritän kierrellä ja kaarrella...tosi fiksun kuvan antaa!

Rehellisyys on varmaan valttia...

Ehkä se seuraava haastattelu antaa jo varmuutta. Viimeksi ollut " oikeassa" työhaastattelussa niiii-iiin kauan aikaa sitten etten edes varmaan tajunnut. Olin silloin 20-vuotias ja nyt ikää on 28 vuotta.

Tässä välissä olen kyllä tehnyt kaikkia töitä myös, omaa alaani liittyen, ja ollut itse asiassa myös haastatteluissa, mutta silloin minulla on ollut hyvä etulyöntiasema....Olisin saanut työn, mutta tyssäsi siihen etten ollut kyseisessä kaupungissa kirjoilla.

No, se siitä (taas rönsyilee, vaikka oikeasti olen suht vähäsanainen ihminen)...

ap

Vierailija
4/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut juuri ollut virallisissa haastatteluissa ennen tätä vuotta. Ekassa olin helmikuussa, ja se meni tosi huonosti, vaikka ammatillinen osaamiseni oli ihan hyvä kyseiseen paikkaan. Lavertelin ja vastasin asian vierestä, olin niin hermona, ettei tosikaan.

Huhtikuussa mulla oli samalla viikolla kolme haastattelua, ja niistä eka meni tosi hyvin. Se antoi varmuutta niihin kahteen muuhunkin, ja kahden viikon päästä aloitan työt.

Rauhallisuus on avainsana. Ei ole kiirettä olla nopea, vaan kysymyksen jälkeen on ihan okei miettiä hetki ennen vastaamista. Ja kuten joku toinen jo opasti, vastaa kysymykseen lyhyesti ja asiallisesti, älä ole turhan laveasanainen.

Lämmin onnentoivotus haastatteluun. Toivottavasti saat sen paikan!

Vierailija
5/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myöskin näihin kaikkii töihin.