Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4,5-vuotias tyttö 20kg ja 108cm, mitä sanot?

Vierailija
20.06.2007 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

esim kuopuspoikani on hentorakenteinen ja kevyt. Hän liikkuu, mutta paljon vähemmän kuin tyttö. Hän on sellaista " höttöä" , laiha muttei mikään superjäntevä. Ihana poika silti, ei tämä mikään kilpailu ole.

Tarkoitan vain, että tuo tyttö on todella lihaksikas (jos lapsesta näin voi sanoa) ja jäntevä. Pakarat on terästä :) ja reidet ja käsivarret tosi jäntevät. Ja ruumiinrakenne atleettinen.

ap

Vierailija
22/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella liikunnallinen ja jäntevä hänkin, mutta kuitenkin siro (pieni apinani, kiipeilee ketterästi joka paikkaan). Eikä grammaakaan ylimääräistä. Uskon, että ap:n tyttö on hyvin samanlainen, mutta ehkä vähän " raskasrakenteisempi" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ihan vain keskustelunomaisuuden vuoksi. Kun nämä merkit eivät maksa, ei ole tarvetta ilmaista asiaa tyyliin: 20kg/108cm-ok?

:)

En ole huolestunut tytön painosta pätkääkään. Tyttö syö hyvin ja terveellisesti, on iloinen, ketterä, liikkuvainen, TERVE tyttö. Hänellä on kaunis paksu kiiltävä kihara tukka, täydellinen iho, hymykuopat ja kaunis sopusuhtainen vartalo. Tyttö on elämään tyytyväinen ja sairastaa toodella harvoin (lääkekuurilla ei ole ollut koskaan). Neuvolassa ei ole painosta koskaan huomautettu.

Ja miksi kerron nämä. Ihan muuten vaan. :) Iloisempaa mieltä kaikille

ap

Vierailija
24/37 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja läskiä ei ole yhtään, vaikka niin kohta joku väittää. Mutta lihasta löytyy =)

Vierailija
25/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on 106-senttinen ja 19-kiloinen. Ihan hoikka ja jäntevä tyttö, ei läski mutta ei laihakaan. Samaa mieltä oli myös sairaalan lastenlääkäri, kun talvella jouduttiin tutkimuksissa käymään.

Vierailija
26/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun tyttö on2 v ja 97 cm ja 16 kg... epä ole iso kokero meidän tyttöjen välillä... (joo...ollaan menossa tutkimuksiin mun tytön pituudesta)

Vierailija
27/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalinkokoinen lapsi minusta, lapsiahan on eri kokoisia ja näköisiä niinkuin meitä aikuisiakin. En ymmärrä tätä keskustelua, mitä haet tällä.

Vierailija
28/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksia tai ei, painon tarkkailuun on aihetta.

sh

Vierailija
29/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa...

Vierailija
30/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme, että lapsia kiusataan kun aikuisetkin tommosia sekoja. Painon tarkkailun voi hoitaa äiti itse, ei siihen muita tarvita kommentteineen.

Vierailija
31/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

croisant:

ei ihme, että lapsia kiusataan kun aikuisetkin tommosia sekoja. Painon tarkkailun voi hoitaa äiti itse, ei siihen muita tarvita kommentteineen.

t. 112-senttisen ja 18-kiloisen juuri 5v täyttäneen tytön äiti

Vierailija
32/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nimenomaan pystyy itse tarkkailemaan, mutta monet muut tekevät päätelmiä pelkkien mittojen perusteella, lasta näkemättä. (en ole ap)

Vierailija
33/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri 108cm pitkä ja painaa 19,5kg ja ei todellakaan ole edes normaalin näköinen. Kaikki housut tippuu jalasta jne. Ollut siis täysin lihotuskuurilla jo puolisen vuotta ja nyt saatiin se 1kg painoa lisää, enää ei luut paista, onneksi! On jo aavistuksen " terveemmän" näköinen kun 1kg sitten. Vieläkin voin sanoa lapsestani, että pitkä ja hoikka.

Ja 0 käyrillä menee painon suhteen..

Ihme jeesustelijoita täällä..

Vierailija
34/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lihaksia tai ei, painon tarkkailuun on aihetta.

sh

Vierailija
35/37 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap nimenomaan pystyy itse tarkkailemaan, mutta monet muut tekevät päätelmiä pelkkien mittojen perusteella, lasta näkemättä. (en ole ap)

Jos äiti itse pystyisi päättelemään onko paino sopiva, hän ei varmaan kyselisi täällä...

On ihan turha väittää ettei mitoilla olisi mitään väliä.

t. 45

Vierailija
36/37 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noilla kiloilla ei ole minun mielestä mitään merkitystä.

Olen itse 170cm ja painan 62 kiloa. Voi hirveetä, monen mielestä kiloja on liikaa varmaan ja 10 kiloa laihempana olisin hyvännäköinen.

Mutta kas kummaa kun lääkärikin kyseli huolissaan, että paljon painan kun luut näkyy päälle päin. Oli ihmeissään kilomäärästä.

Eli ihmiset on eri mallisia ja kaikissa ei ne kilot näy. Minua on luultu anorektikoksikin joskus kun olen muka niin laihan näköinen. Itseni mielestä olen ihan normaalipainoinen. En laiha, enkä lihava. Mutta olen kai jotenkin honkkelin oloinen, että kukaan ei meinaa uskoa, paljonko painan.

Vierailija
37/37 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallia hernekeppi, kuten koko perheemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä