Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä hyvää on kumppanin tai lasten ikävöimisessä?
19.06.2007 |
Täällä usein perustellaan sitä, että lähdetään vaikka viikoksi puolison kanssa reissuun ilman lapsia sillä, että " tekee hyvää välillä ikävöidä lapsia" . Mitä hyvää siinä on?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
niin reissusta tultua ne tuntuu taas ihanilta, vahan aikaa...