Lue keskustelun säännöt.
miten on kun kätilö synnyttää
28.05.2007 |
lähteekö hän sit muualle tai synnyttääkö hän omassa työpisteessä ja työkaverit hoitaa synnytyksen? eikö se ois aika outo tilanne?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ni siellä on se yks paikka, johon mennään ja sillä sipuli.