Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko niska-hartiaseudun vaivoista päästä omatoimisesti eroon ja miten?

Vierailija
19.06.2007 |

Kokeiltu on:

- venyttely, jumppa, sauvakävely

- särkylääkkeet ja kylmägeeli

- erilaiset tyynyt

- tietokoneella istumisen vähentäminen



Silti ihan jumissa koko yläkroppa ja hirveet kivut, jos jotain teen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vaan harrastaa säännöllisesti väh. 2 krt viikossa.

Vierailija
2/2 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut apu hyvä hieroja, mutta sen löytää vain kokeilemalla. Itse kävin noin viidellä erilaisella hierojalla/fysioterapeutilla ennen kuin löytyi sellainen joka osasi käsitellä niskan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän