voi että ärsyttää!
Meillä kotona vastasyntynyt (syntyi muutaman viikon etuajassa) sekä uhmaikäinen. Vauva tuli yllättäen joten valmistelut olivat hieman kesken. No, nyt kun ollaan kaikki kotiuduttu niin ensimmäinen homma mitä mies teki oli että kasasi grillin. Toisena tehtävänään rupesi soittelemaan kitaraa kun oli niin kiva fiilis kuulemma. Joopa joo, minä siis imetän pientä ja hoitopöytä on keskellä olohuonetta kun makuuhuoneesta pitäisi raivata sille tilaa. Pyykit on pesemättä ja ihmettelee vain kun vauvalla ei ole vaatteita puhtaana. Hm, jos purkaisi tuon pyykkikorin niin sieltä niitä vaatteita voisi löytyä... Mä en ymmärrä tuota tärkeysjärjestystä asioiden suhteen.
Kommentit (2)
surffailla kun siirtää nojatuolia toiseen kerrokseen vauva rinnalla. Ja mun puolesta saa soitella kitaraa ihan niin paljon kuin tykkää heti kun saadaan toi ruma hoitopöytä olohuoneesta näkymää pilaamasta.
Kyllä mua saa ärsytttää ja saan sen ärsytyksen tänne kirjata ilman että muut rupeavat moralisoimaan.
Mitä jospa rupeaisit IHAN ITSE tekemään jotain, etkä määkyisi netissä miehesi vajavaisuutta.
Ja vielä; Mä olisin ihan iloinen, jos mun mieheni soittelisi kitaraa, kun on niin hyvä fiilis.