Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te viritätte harsoja tai muita rättejä vaunuihin?

Vierailija
06.10.2008 |

auringolta. Talvella kovalla pakkasella pehmentää ilmaa.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siihen kuomun eteen. Mikä tarkoitus sillä on?

Vierailija
2/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojata vauvaa esim. tuulelta ja ylimääräisiltä katseilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tuulelta, paisteelta, kylmältä ja pahoilta katseilta.

Vierailija
4/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän harsoa vain kun vauva nukkuu: saa nukkumisrauhan ja nukkuu paremmin, kun mitään kiinnostavaa ja aktivoivaa ei vilise silmissä.

On siis siinä iässä, ettei malta nukkua vaan kätisee ja kitisee, jos liikaa katseltavaa ympärillä. Harso auttaa nukahtamaan ja herättyään saa taas ihmetellä maailmaa.

Vierailija
5/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ötökät pysyy poissa.

Kyllä harso antaa myös vinkin, että täällä nukutaan ja jokunen pää jää kurkkaamatta nukkuvaa lasta.

Vierailija
6/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä nuo harsoviritykset näyttää kalliissa/kauniissa tarkoin valituissa vaunuissa aika naurettavilta ja häiritsevät ilman kiertämistäkin. Eikö auringolta suojaamiseen voi käyttää aurinkosuojaa???

Vierailija
7/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vauvanne ei saa ollenkaan valoa vaunuissa ja siten luonnollista d-vitamiinia? Itse en juurikaan ole mitään harsoja käyttänyt. Toki olen suojannut silmät aurongonpaisteelta.

Vierailija
8/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä nuo harsoviritykset näyttää kalliissa/kauniissa tarkoin valituissa vaunuissa aika naurettavilta ja häiritsevät ilman kiertämistäkin. Eikö auringolta suojaamiseen voi käyttää aurinkosuojaa???

Vierailija
9/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt vauvalla näkösuojana, meillä myöskin hiukan sellainen vauva, että jos näkee kiinnostavaa, niin ei malta nukahtaa. Varsinkin kun nyt 9 kk näkee jo paljon.

Mä olen samaa mieltä, että harsot ovat naurettavan näköisiä. Vaihtoehtoja on kuitenkin vähän tarjolla. Tosin jossain nettikaupassa myytiin kai jotain ihan varta vasten suunniteltuja virityksiä.

Ainakaan täällä rannikolla niillä aurinkovarjoilla ei tee absoluuttisesti yhtään mitään. Täällä tuulee niin paljon, että ne ei pysy paikalla.

Vierailija
10/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vauvanne ei saa ollenkaan valoa vaunuissa ja siten luonnollista d-vitamiinia? Itse en juurikaan ole mitään harsoja käyttänyt. Toki olen suojannut silmät aurongonpaisteelta.

Parempi antaa d-vitamiini pullosta kuin sytostaatteja suoneen melanooman hoidossa.

Vierailija
11/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulelta, ötököiltä jne. Mutta kerran kaupungilla liikkuessa totesin, että näemmä myös tupakoita. Liikennevaloissa yksi kännikala heitti tupakannatsan vaunuihin.

Vierailija
12/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ötökät ja tuulen poissa. Näen vauvan kuitenkin läpi. Talvella käytän harsoa, jos on kovat pakkaset. Tuo verkko näyttää ihan hyvältä mutta harso on kyllä ruma viritys.

Vierailija
13/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaunuissa hyvin suojaava kuomu ja sen lisänä käytän Teutonian aurinkosuojaa (lippamallista, joka kiinnitetään kuomuun). Hyttysiltä sun muilta suojaa hyttysverkko. Kammottaa katsoa joskus kesähelteellä kun naapuri nukuttaa taaperoa rattaissa, joissa päällä sadesuoja ja vielä kuomun edessä tukkeena harso... tukehtuu raukka vielä sinne.

Vierailija
14/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.teutonia.de/index.php?id=560

Sopii myös muihin kuin Teutonian vaunuihin, joissa pyöreänmallinen kuomu. (kannattaa käydä kaupassa sovittamassa)

Vierailija
15/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttö usein perusteltuakin, mutta miksi ihmeessä usein näin kesällä sadesuojan vaunujen päällä aurinkoisella kelillä??

Vierailija
16/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Onko vaunut muka niin rumat vai mitä ihmettä?

Vierailija
17/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, mità ihmeen vàlià sillà on miltà nàyttàà jos pienen silmàt on suojassa auringolta ja saa ottaa makeat nokoset puoliksi piilossa... olen muuten ainoa mamma milanossa jonka olen nàhnyt kàyttàvàn harsoa(nyt ymmàrràn miksi, sehàn on ruma), ja luulin olevani ainoa muutenkin, hauskaa huomata ettà me suomen siskot ajattelemme samalla tavalla..

.

Vierailija
18/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanoen mun mielestä nuo lipat tai verhot ei näyttäneet yhtään sen nätimmiltä kuin harsokaan. Rahastusta vain.

Harso on kevyt, hengittävä ja edullinen näkösuoja vaunuihin tai rattaisiin.

Vierailija
19/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli jo ihan ok näköinen. Mä hommasin tämän, mutta tää ei nyt kovin kaksisen näköinen ole. Parempi kuin harso, meillä ei tahtonut pysyä kiinni millään klipseillä eikä pyykkipojilla.

http://www.seimi.fi/shop/product_info.php?manufacturers_id=11&products_…

Vierailija
20/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkasehan peiliin ja ala sitten vasta kommentoimaan muiden esteettisiä ratkaisuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän