Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan kotihoitofanaatikkoja!

Vierailija
18.06.2007 |

Taas pakko sanoa ääneen tämä mutta kun mä vaan vihaan vihaan vihaan noita Nennakakkosia joita tossa " osapäivähoito/kotihoito 6-vuotiaalle kun vauva syntyy" -ketjussakin taas on niin hirveesti.

Ei perkele kuka hullu haluaa olla koko ajan lastensa kanssa!?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kai aikuisen ihmisen pitäisi jaksaa negatiivistakin käytöstä lapsiltaan ilman että hermostuu. ja kakkapyllyn peseminen, onpa hankalaa = )

jos lapsi ei uhmaisi, olisin enemmän huolissani. normaaliin kehitykseen kuuluu sellainen käytös. sensijaan sinulta ap on varmaankin jäänyt joko vanhempien rakkaus/muutama kehitysvaihe väliin. ettei vaan taas olisi alettu lapsena tekemään lapsia

Vierailija
22/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä sanoa että vaipanvaihto on ihan ällöä, ja kirkumisen kuuntelu sattuu korviin. Ei se, että äiti ei nauti lastenhoidosta tee hänen lapsistaan yhtään vähemmän rakastettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin alkaa vituttaa se ääni heti ihan perkeleesti.

Vierailija
24/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mula on 1 erityislapsi ja todella vaativa 3v ei tukiverkkoa.

Ja olen kotona ollut 5 vuotta. Väsynyt olen ja syön mielialalääkkeitä, mutta en keksi heille parempaakaan paikkaa kun kotihoito.

Käyvät, koulussa ja kerhossa jne.

T. ei fanaattinen vaan realistinen ja kyllä, myös väsynyt kotiäiti

Vierailija
25/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ehkä te kaikki sitten olette rikkaita: ei meillä ainakaan ole varaa minun kotihoidontuestani alkaa maksamaan 200e :n päivähoitomaksua!

Vierailija
26/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotihoidettu lapsi on usein isoäidin tms. hoidossa, kerhossa jne. aika paljon... enkä ihan rehellisesti ymmärrä miksi päikkäri olisi niin paljon turmiollisempi paikka kuin srk:n kerho?

Lisäksi en käsitä miten tällä palstalla ihmisillä voi olla niin huono itsetunto, että jatkuvasti pitää mollata toisia. Eläkää omaa elämäänne rinta rottingilla ja antakaa muiden tehdä mitä lystaavät. Jos toisten valinnat herättävät kovin kiihkeitä tunteita, niin aika usein huomaa, ettei ole itse ihan sinut oman elämänsä kanssa, jos pystyy tutkistelemaan omia tunteitaan ihan rehellisesti.

Yleisesti ottaen äidin on tosi tärkeää huolehtia omasta jaksamisestaan. Minusta se on perheen hyvinvoinnille kaikista tärkein asia. Väsynyt, kiukkuinen ja turhautunut kotiäiti voi olla lapsille tosi huono hoitaja - ikävää mutta totta.

Olin muuten itse tosi kyllästynyt, kun olin 5-6-vuotiaana kotona, kun äiti oli äitiyslomalla, ja ihan onnessani, kun lopulta pääsin 6-vuotiaana osa-aikaiseen esikouluun (tämä 80-luvun alussa ennen subj. ph-oikeutta).

Vierailija
27/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rakastan myös miestäni ja itseäni. Hyvällä omallatunnolla vien

lapsia hoitoon, vietän aikaa mieheni kanssa vaikka leffaa katsoen RAU-

HASSA. Tulisin hulluksi jos lapset viettäisivät kaiken mahdollisen ajan

vain kanssani, samoin lapset. Kestän känkät ja kiukuttelut ym. parem-

min kun tiedän että hengähdystauko on tulossa jolloin saa keskittyä

vain itseensä. Meillä voidaankin hyvin. Koko perhe, koska kaikkille an-

netaan myös omaa tilaa ja rauhaa. En silti tuomitse muiden tekemisiä

eikä meidän tapa varmaan kaikille sovi. Pääasia on se, että oma perhe

voi hyvin=)

Vierailija
28/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan vietettiin huomattavasti vähemmän aikaa lasten kanssa, koska talon naiset olivat kiireisiä maatalon töissä.

Sairasta tämä nykynaisten OlenKymmenenVuottaKotonaJaKasvatanPersustani ajattelutapa. Lapset eivät tosiaan tarvitse äitinsä seuraa 24/7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän