Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käsität, jos sinua sanotaan nuorekkaaksi?

Vierailija
18.06.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sanotaan tosi usein nuoren näköiseksi. Mielummin olisin nuorekas. Olen esimiesasemassa oleva 30 v. 3 lapsen äiti. Joskus häiritsee, kun olen muka niin nuoren näköinen.

Vierailija
2/10 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen vanha :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulen usein, ettei uskois että mulla on kolme lasta ja yks kaksvitonen herra oli aidosti yllättynyt, kun en ollutkaan alle kolmekymppinen... se oli kyllä imartelevaa.

Vierailija
4/10 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi millänsäkään " nuorekas" -kommentista. En pidä itseäni enää nuorena, jos sillä meinataan nuorison jäsentä. Mutta toki olen nuori verrattuna vaikka useimpiin työpaikallani oleviin tyyppeihin, he ovat kaikki 50-60-vuotiaita. En pidä nuoruutta kovinkaan tavoiteltavana, vanhemmat ihmiset ovat paljon parempaa seuraa. En pukeudu pissismäisesti.

Vierailija
5/10 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mikä olen, ikä ei ole tärkein mua määrittelevä asia. Nuorekas viittaisi siihen, että olen sanojan mielestä selkeästi vanhempi kuin mitä ulkonäköni tai käytökseni antavat olettaa.



Onko nuorekkaan vastakohta pikkuvanha? Minusta nämä ovat sellaisia ääri-ilmaisuja, joita ei voi käyttää 20v-80v. 10-vuotias voi olla pikkuvanha ja 85-teräsvaari nuorekas. Mutta 36-vuotias nuorekas? Ei sellaista olekaan.



Jos mulle sanotaan, että näytän nuorelta, ajattelen tuoreesti, on ihan ok. Mutta nuorekas... ei kiitos :-)

Vierailija
6/10 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään iloisuus ja elämänmyönteisyys saa ihmisen vaikuttamaan nuoremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitsee vähän samaa kuin aikaansa seuraava.

Vierailija
8/10 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sanottiin tänä keväänä ekan kerran nuorekkaaksi ja ajattelin että, olen siis tulossa vanhaksi. Vain vanha (tai edes yli 50-vuotias) voi olla nuorekas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ilahdun (oletan sen tarkoittavan, että näytän ikäistäni nuoremmalta ja aikaansa seuraavalta), joskus masennun (tällöin oletan sen tarkoittavan, että käyttäydyn ikäisekseni tosi lapsellisesti, ja pukeudun vaatteisiin joita mun iässä ei enää tarttis käyttää, jne).

Vierailija
10/10 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole " tantta rouva" , vaan pukeutuminen ja hiustyyli olisi rentoa. Käyttäytymiseni tiedän olevan joskus liiankin riehakasta ikääni nähden, siihen kaipaisin sitä aikuismaisuutta ja jotain sielun sivistystäkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan