Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISAT ma-ti***

18.06.2007 |

huomenta vaan..

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on että en oo saanu mitään tunnuksia vaikka laitoin hakemuksen jo viime viikolla nimimerkillä papuna75? Ja olikin todella hankalaa että sain sen tehtyä. Mitä nyt pitäis tehdä? Jos näin hankalaks menee, kohta loppuu mielenkiinto yrittää..

Vierailija
42/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun hakemus on vastaanotettu ja hyväksytty 18.6. eli olet sisällä. Nyt kannattaa lukea tämä ketju ja sen loppupää erityisesti. Joillakin on ollut alku hankalaa, mutta nyt ovat niin Pepper, Onelinen kuin muutkin aluksi takunneet jo päässeet kirjoittelemaan. Joten ei missään nimessä kannata luovuttaa!

Kuten tossa Hannelin kirjoittamassa jutussa on, kutsua ei kannata odoetlla, sitä ei välttämättä tulekaan jostain syystä. MENE nyt ihan ekana avaamaan se groups.msn.com-sivu ja katso vasen reuna, lukeeko siellä Eloisat. Jose ei lue niin koeta kirjautua ulos siltä sivustolta ja sitten uudestaan sisään niillä sinun tunnuksillasi. Jos ei onnistu sittenkään niin ole linjoilla, käymme täällä aina jeesimässä. Ja huom. kaikki takkuajatkin siis on saatu sisälle, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Oon säästänyt kaikki sun pilleritkin =)

Pumpuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mistä kaikki puhuu? Olen ihan pihalla...varmaan pitää lukea viikonlopun pino! Mikä ihmeen suljettu osasto? Menenkö sivuille rekisteröitymään vai miten.

Meille on pojalle tullut nyt 2 hammasta! Eilen kuumeiltiin, mutta tänään ei ole mitään. Kaikki hyvin.

Pyörii lattialla ja kurottelee kaappien hyllyille...ja yrittää koskea kaikkea kiellettyä! Apua, kun saa jalat alleen... = )

T: Pia ja Patrik 040906

Vierailija
44/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lueppa kun kerkiit tätä pinoa,siellä on suora linkki jäsenyys hakemukseen. tää on suljettu yhteisö!! hakemusta vetää vaan :)

Vierailija
45/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin tuonne hakemuksen, mutta tuli hylkäävä päätös! Missähän vika. Yritän uudelleen...vaihdoin kylläkin eri käyttäjänimen kuin täällä...koska mulla on joka paikassa tuo sama ja haluan vaihtaa sen.

Muillakin vissiin ollut jotain ongelmia.

T: Pia

Vierailija
46/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nimimerkki tuolla yhteisössä on Vempula9...yritän vielä uudelleen!

Olisi kiva päästä mukaan, kun täälläkin on niin mukava ollut keskustella...kun siis olen ehtinyt! = )

Vierailija
47/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himputti vieköön, koita uudella sähköpostiosoitteella (ei ilmeisesti hyväksy enää torjuttua emailia) ja ilmoita täällä ensin millä nimellä se sun hakemus on jätetty!!! Me ei siis oteta vastaan " tuntemattomia" joista ei käy mitenkään ilmi et olis joku vauva-palstan aktiivi...

ja tosiaan, MINIK!!! khp se tossa hokasi et sä puutut kans joukosta. Pistä hakemusta tulemaan jos olet kuulolla! Ja muista selvät tunnisteet!!

Vierailija
48/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tule kanssanne sinne suljetulle kun työt vie niin aikaa, että en kotona enää koneelle halua tulla. Mutta kiitos teille tuesta ja mukavista jutuista kotiäitiaikanani ja eritoten kinkereillä oli mukava käydä:) Hyvää juhannusta ja voikaa hyvin!

Vierailija
49/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeesti oo näin käsi näissä jutuissa, mutta en vaan käsitä missä mättää. Mulla varmaan puuttuu joku linkki jostain - ehkä aivoistani. Ei tule mitään Eloisten linkkiä mihinkään, pääsen tuosta linkistä vaan msn etusivulle. Mulla ei oo mitään muuta tunnusta olemassa kun se tunnus jonka sain uuden meilin perustaessani tätä msn:ää varten. Sinne ei oo tullu mitään keskustelutunnareita joten mistä ne sitte saan? Kylläpä tunnen itteni tyhmäksi...

Vierailija
50/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin! Nyt käyn laittamassa hakemuksen tuonne suljetulle ja menen sinne tunnarilla VEMPULA9 (JOS HYVÄKSYY). Avasin uuden meiliosoitteen, kun tuo vanha tökki muutenkin. Vääriä tietoja ym. Ehkä nyt onnistuu.

t: Pia

Vierailija
51/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet kirjautuneena omilla msn tunnuksillasi niin näkyykö siinä msn etusivulla jossain " omat yhteisöt" tai " yhteisöjen kotisivu" ? Jos näkyy tuo omat yhteisöt niin siitä kun klikkaat niin pitäis tulla se eloisat 2006 vauvat -yhteisö näkyviin.

Peeveli

Vierailija
52/53 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää yrittää joten pakko luovuttaa sen sadannen yrityksen jälkeen. Kiitti Pumpuli ja Peeveli jeeseistä, mut ei auta. Omat yhteisöt kun klikkaan niin ei tuu mitään esiin kun kysyy salasanaa. Siihen tulee se mun uus meiliosoite papuna75@hotmail.com ja sit kun laitan sen meilin salasanan (meili toimii ok!) niin sanoo että salasana on väärä ja palaa taas kyselemään sitä.

MÄÄÄ en jaksa enää yrittää, sorry. Kyllä harmittaa. Hyvää juhannusta kummiskin kaikille!

Vierailija
53/53 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti lyödä hanskat tiskiin, kävin vielä kerran kokeilemassa ja heti onnisti. Tiedä häntä missä oli aiemmin vika, ihan samalla tavalla sen sata kertaa yritin. Että suljetulla nähdään;)