Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ELOISAT ma-ti***

18.06.2007 |

huomenta vaan..

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että joukkomme on ollut avuksi ja iloksi. Mikset tulisi mukaan Osastolle? Sinne on moni aiemmin täysin pimennossa ollut alkanut kirjoitella, tule sinäkin joukkoon mukaan!

PEPPER, Oletko käynyt groups.msn.com-sivuilla? Eikö siellä vasemmassa reunassa näy elokuisten ryhmää? Sinä olet sisällä, todella outoa, että se homma ei nyt pelitä. Älä vaan luovuta vielä.

Pumpuli

Vierailija
22/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ikävä tuli, kun kaikki olette kadonneet sinne suljetulle osastolle pillereitä popsimaan... Olen kirjoitellut muutaman kerran, mutta hyytynyt ihan vaan taustailemaan, vaikka kuinka Pumpulin tutka näyttäisikin punaista kohdallani.

Meillä konttaa hyperaktiivinen Otso-poika ympäri taloa ja kiipeilee kaikkiin kiellettyihin paikkoihin, jos silmä hetkeksikään välttää:) Otso on myös syyskuussa syntynyt elokuinen, joka antoi äidin odottaa 10 pitkää päivää ylimääräistä ennen kuin suostui tulemaan ulos.

Jos nyt lupaan ja vannon olla tästedes aktiivinen ja kirjoittaa, pääsenkö mukaan joukkoon ihanaan?

rillamarilla, esikko 02/03 ja Otso 9,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä, sinut kun muistetaan =) Kinksuilla nikkisi tuli esiin leikissä, kun arvailtiin, kuka kukin on...kun oli villaapullaazillaa niin joku sanoikin rilla. Siitä sitten syntyi haikailu, että minnekäs se Rilla on jäänyt.

Joten Pöpilään vaan hakemusta, kun kerta lupaat parantaa tapasi =) Ehdit vielä päivälääkkeille. Villi huhu kiertää, että ne ovat pinkkejä.

Pumpuli taas

Vierailija
24/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan hakemusta tulemaan...

tapansa parantanut rillamarilla pesueensa kera

Vierailija
25/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut teidän aktiivisten ja ihanien eloisten joukkoa jo odotusajoilta lähtien, mutten itse ole saanut aikaiseksi kirjoittaa..tuki on ollut korvaamatonta, koska kyseessä ensimmäinen lapsi. Poika päätti syntyä syyskuulla, vaikka laskettu oli elokuussa..

Joten tuhannet kiitokset teille vielä!!!

Ja olisikohan sinne " suljetulle" vielä tilaa..? jos tästä ryhdistäytyisin minäkin kirjoitteleen.. asustellaan myökin varsinais-suomessa..

T: Ansku ja poju 060906

Vierailija
26/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu Mozillalla?? Jamssa pääs vasta kun latas Mozilla selaimen koneelle ja yritti sillä!

Pois ei kannata jäädä missäät tapauksessa!!!!!!

Peeveli

Vierailija
27/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla lukee vaan, että en ole minkään yhteisön jäsen :(.

Että meneekin nyt vaikeaksi. Mä en todellakaan ole mikään pitkäpinnainen ihminen ja kohta menee hermot, kun yrittää, muttei onnistu.

pumpuli77:

PEPPER, Oletko käynyt groups.msn.com-sivuilla? Eikö siellä vasemmassa reunassa näy elokuisten ryhmää? Sinä olet sisällä, todella outoa, että se homma ei nyt pelitä. Älä vaan luovuta vielä.

Pumpuli

Vierailija
28/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaat sen msn:n niin lukeeko siellä missään, että kirjaudu ulos? Nimittäin mulla ja yhdellä toisellakin jäsenellä kone oletti aina käyttäjän olevan sama, ts. miehen tunnukset oli automaattisesti päällä. Jos sullakin on niin? Mun piti kirjautua ulos ja kun niin tein, sain vaihdettua omat tietoni ja mentyä niillä sisään Elokuisiin. Kokeile vielä. Jos on miehes tunnukset niin häntähän ei ole hyväksytty sisään, sinut on sillä pippurilla.

Ja kaikille vielä, paikkoja on jäljellä tapojaan parantaville =)

Pumpuli

Vierailija
29/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon jo kokeillut. Nimittäin meillä tosiaan miehen tunnukset on oletuksena. Mutta ei auta sekään. Vaikka kirjaudun ulos ja sitten itse sisään omilla tunnureillani, en saa siltikään Elokuisten sivuja näkyviin.

pumpuli77:

Kun avaat sen msn:n niin lukeeko siellä missään, että kirjaudu ulos? Nimittäin mulla ja yhdellä toisellakin jäsenellä kone oletti aina käyttäjän olevan sama, ts. miehen tunnukset oli automaattisesti päällä. Jos sullakin on niin? Mun piti kirjautua ulos ja kun niin tein, sain vaihdettua omat tietoni ja mentyä niillä sisään Elokuisiin. Kokeile vielä. Jos on miehes tunnukset niin häntähän ei ole hyväksytty sisään, sinut on sillä pippurilla.

Pumpuli

Vierailija
30/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt onnistuu :).

Pepper:

Olen tuon jo kokeillut. Nimittäin meillä tosiaan miehen tunnukset on oletuksena. Mutta ei auta sekään. Vaikka kirjaudun ulos ja sitten itse sisään omilla tunnureillani, en saa siltikään Elokuisten sivuja näkyviin.

pumpuli77:

Pumpuli

Vierailija
31/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun uusiakin uskaltaa tulla kaapista ulos ;) :D kaippa sinne suljettuun mahtuu,ei muuta kun hakemusta vetään vaan! ihanaa kuulla että on ollut eloisista tukea toisilleen yms..ja näitä syyskuussa syntyneitä eloisiakin on lisää :)

k.h.p ja syyskuun eloinen ;)

Vierailija
32/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pyrkii parhaillaan yhteisöön sisään. Hiukan nolona.

Hauskaa että meitä taustailijoitakin on monta, jospa me nyt uudessa yhteisössä virkistyttäisiin kirjoittelemaan enemmän.

Minulla on kaksi ihanaa tyttöä, syyskuussa 04 syntynyt ja toinen elokuussa 06 syntynyt. Minäkin olen Varsinais-Suomesta. Kerron lisää sitten pöpilässä.

Odotan hyväksymistä....

Oosa ja tytöt

Vierailija
33/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hakemuksen suljettuun osastoon äsken. Järjestelmä ei hyväksynyt lillefi nimimerkkiä, joten olen nyt lillefi1. Onkohan joku jo pöllinyt mun nikin?! Miten voi jollain toisella olla sama nikki. Outoo...

Toivottavasti mut nyt hyväksytään sisään.

Kutsua osastolle odottaen...

t. Lillefi ja Stella 2408

Vierailija
34/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut olikin jo hyväksytty jäseneksi uuteen yhteisöön, mutta olin vahingossa käyttänyt miehen tunnuksia, kun meillä on yhteinen mese-nimikin. Nyt sitten tein itselleni omat tiedot, mutta enhän minä niillä ole yhteisön jäsen, enkä kahta jäsenyyttä voi anoa :( Miehen tietoja en viitsi käydä sekoittamaan. Olen kai nyt sitten yhteisössä aivan toisella nimikkeellä.

Olen ollut kotosalla lasten kanssa lauantaista saakka, mies reissussa. Ei ole juuri mitään ehtinyt itse tekemään ja nytkin pitäisi jo olla nukkumassa, kun Nooa kuitenkin herättää uuden tapansa mukaan klo 04.30... Huoh

Velho78

Vierailija
35/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Peevelille huhuilusta, kiva kun joku ees muistaa vaikken ole aikoihin mitään eloisiin kirjoitellutkaan. Taustalla olen silloin tällöin kuitenkin käynyt, mutta olen varmasti aika monesta asiasta täysin ulalla. Yritin äsken lähettää suljetun osaston hakemustani, mutta ei tainnut onnistua... IE -selain on käytössä, sitä toista ei (nimi unohtu). Ja kun kaikki tekstit tuli englanniksi... (tässä se mun kielitaito paljastui).

Neeuska ja poju 160806

Vierailija
36/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomia hakemuksia ei hyväksytä, eli pitää olla joku tunniste josta tietää, vaikka sit omalla nimimerkillään täällä kerrottu msn-nimi

Vierailija
37/53 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa Neeuskan perään liuta numeroita, ei hyväksyny nikkiä muuten. Toisella yrityksellä tuli nyt ilmoitus, että hakemus lähti sittenkin (ihminen on oppivainen näemmä...)

Vierailija
38/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..PEPPERin ongelmiin.. Mullakaan ei jostain syystä kone millään päästä sisään msn:n yhteisöön..

eilen ja toissapäivänä pääsin klo23 illalla, kun viimeisen kerran yritin.. mut en tietenkään ehtiny mitään kirjoittamaan..

niin ja kun käyn kahdelta eri koneelta yrittämässä, niin toisesta pääsen joskus ja toisesta en ollenkaan.. tästä josta en pääse ollenkaan se vaan sanoo, että et ole yhtiesön jäsen.. vaikka hakemus on hyväksytty jo! nyyh.. :(

mitähän mä teen väärin?

onelinen.

Vierailija
39/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himputti tota MSNnää kun se tuntuu vähän kaikilla takkuavan...

1) kokeilkaa mozilla firefoxia jos tähän asti on selaimena ollu ie

2) Kirjautukaa ulos jos teillä on siellä semmonen systeemi päällä että se kirjautuu automaattisesti sisälle MUTTA tämänkään jälkeen se ei välttämättä suoraan toimi. Mulla kesti ie:llä törkeen kauan että sain sen pelittämään. kirjauduin monesti sisään ja ulos ennen ku se löyti ton palstan.

3) Kun kerran pääsette sisälle niin tallettakaa se sivu sinne kirjanmerkkeihin esim, tai sitten suosikeihin miten ne ny milläkin selaimella menee, yleensä helpotta seuraavaa kertaa...

4) kokeilkaa msn groups etusivun kautta sisälle pääsyä, eli ei suoraan sen palstaosoitteen mukaan.

5) Konekin voi estää noille sivuille pääsyn... eli mimmoset suojaukset on koneella päällä, niitä voi vähän höllentää.

6) tyhjennä sivuhistoria/ poista evästeet (firefoxilla niin että menet TYÖKALUT -> ASETUKSET -> TIETOSUOJA)

HUOMIOIKAA että palstalle hyväksymis" kirjettä" ei välttämättä edes tule s.postiin. eli kun olette hakemuksen pistäneet sisälle ni voitte käydä jonkun ajan päästä koklaa että pääsettekö sisälle, ei kande jäädä odottamaan posteja, ne ei välttämäti tule perille, kuten ei minullakaan.

tässä ny jotai mitä mulle tuli mieleen...

niin ja huomioikaa että nuo msn sivut tökkii välillä pahastikin.. joskus on käynyt niin ettei ole koko päivään päässy kukaan sinne sisälle. Mutta nyt viimeaikoina ei kyllä ole miula semmosia ongelmia ollu.

Vierailija
40/53 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jättämässä hakemuksen suljetulle, mut oon vissiin vähä tyhymä tai en lukenu annettuja kysymyksiä.. Mun nikiksi tuli mun salasana..?!

Calathea ja Aava