Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Pikku-Enskojen jussiviikko***

18.06.2007 |

Aloitanpas pinon.. Tuossa edelliset löpinät http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=10552394&p=2&tmo…

Palailen myöhemmin kun on muitakin turinoimassa :)

Mammis + Oona

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]COLTSFOOT ¿ mulla on kans tökkinyt nää sivut pahasti viime päivinä.. Onneksi olkoon teidän ¿unienkkareista¿!!! :) Samoin mäkin heräsin silloin Oonan ekana pitkänä yöunena tarkistamaan onko kaikki ok, kun ei herännyt syömään. heh! Miten te muuten hoidatte noi koiran lenkitykset? Miten Hiltsu, vaunuissa vai liinassa/repussa vai? Ihan mielenkiinnosta, meille kun tulee siskon hauveli pian hoitoon vähän pidemmäksikin aikaa..

NINCA ¿ onnittelut nimistä! :) Vai oli enemmän väkeä kuin teidän häissä, paljonkos se sitten oikein oli? Kiva kuulla että teillä oli ne arvot laskusuunnassa, toivotaan että sama lasku jatkuu!

KESIS ¿ ja ilmeisesti moni muukin ¿ on tykästynyt Fuzzeihin! :))) Meillä edelleen kertavaipoilla mennään, mä en näytä saavan aikaiseksi noita kestoja..

BEJPI ¿ teidän vaunulenkki kuulosti ihan mun ja Oonan viimeaikaisilta reissuilta.. Oon tykännyt tehdä ainakin 1h lenkin ja viimeiset 15min on ollut monta kertaa oikeaa parkumista.. Huoh! Vaikka ollut vähän viileämpääkin niin ei unet vaunuissa maistu..

LEENIS ¿ ei me niin vain niistä vaihtelevista mielialoista päästy raskausajan jälkeen eroon! Samma här! Vaikka olin niin iloinen miehen loman alkamisesta niin tänään sitten kiukuttelin ihan typerästä asiasta.. no, onneksi olen hyvä lepyttelemään! ;) Ja kiitos vaan, yritämme nautiskella lomasta! By the way, Ainon uuniomena is the best! TOSI HYWÄÄ!!

Jep, Oona nukahti joskus klo 21 aikaan. Saa nähdä monelta herää. Viime yönä heräsi kerran syömään joskus 4 aikaan kun olin 1:ltä hakenut äkisevän pakkauksen omasta sängystä meidän viereen.. Ois hyvä jos nukkuis omassa sängyssä. Mökillä kun sais laitettua sen vaunujen hyttyssuojan sen äippäpakkauksen laatikon ympärille niin ettei ne verenimijät pääse iskemään meidän neidin herkkään hipiään.. Toivossa on hyvä elää. Nyt on varmaan mentävä nukkumaan.

Mammis & tuhiseva Oona päivää vaille 10 vkoa[/color]

Vierailija
22/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Täällä sitä ollaan tänään jo aamutuimaan, kun jäi eilen pinoilematta kokonaan. Arttu meni vartti sitten aamupäikkäreille, saas nähdä kauanko nukkuu. Mieskin on vielä " yöunilla" . Ekaa kertaa nukkuu lomallaan näin pitkään, kun normaalisti nousee aamulla aina pojan kanssa ylös, ja mä oon nukkunu melkein yhteentoista ;) Kaikenlisäksi mies hoiti yöllä syötöt (klo 1 ja klo 6) ekaa kertaa kokonaan itse, niin taitaa olla unensa ansainnut :) Syöttäishän tuo varmaan useamminkin yöllä, mutta kun ei se herää! *kateus* Minä kun oon hereillä heti pienimmästäkin ähkimisestä, niin mies se vetää unta palloon, vaikka poika rääkyis pääluu levällään :O Eli viime yönäkin " autoin" siis sen verran, että potkin ukon hereille...heh!

Miten muilla -- pystyykö teidän miehet jotenkin ihmeen kaupalla nukkumaan öisin hyvin, vaikka lapsi heräilisikin itkemään/syömään??? Mun täytyy varmaan tosissaan harkita niitä korvatulppia, etten oikeesti ihan JOKA käännökseen heräis... Viime yönäkin laitoin tuttia suuhun sen seittemän kertaa... Vaikka olis varmaan nukahtanut ilmankin...

HAN, MAMMIKSEN tapaan mekin lähdetään huomenna mökille, jonne ajomatkaa n. 2,5h. Toivottavasti Arttu nukkuis edes suurimman osan ajasta... Sunnuntaina kun oltiin siellä rippijuhlissa (ajomatkaa reilu 1h), niin Arttu itki melkein puolet menomatkasta! :( Ja koska tuo poika itkee muutenkin niin kovin vähän, niin olin jo aika väsynyt siitä puolen tunnin huutamisesta... Onneks miehen sisko istui takapenkillä sitä hyssyttelemässä =) Joten sympatiat sinne tuosta teidän mummola-reissusta!

MAMMIS, ihana " ristiäislahja" anopilta! Mä haluan kyllä kans 1-vuotiskuvat käydä ottamassa ihan valokuvaamossa, vaikka se melkoisen kallista lystiä onkin. Mutta kerranhan sitä poika 1 täyttää :)

G: Miehen kesäloman eka pätkä (3vkoa, josta vko vielä käyttämättä jäänyttä isyyslomaa) on parhaillaan meneillään. Mökillä ollaan to-su, muuten menee täällä kotona ja muuttopuuhissa. Eli ens vkolla appivanhempien remppa on toivon mukaan valmis, ja sitten alkaa niiden tavaroiden roudaaminen. Sen jälkeen onkin sitten laitettava omat tavarat -vihdoin ja viimein- täällä paikoilleen :)

Lopun kesäloman (2vkoa) mies pitää elokuun alussa. Silloin käydään P-Savossa mun kotona, ollaan mökillä ja käydään varmaan se 1vrk olemassa Haikossa, mikä on meiän häälahja, mutta " tietystä syystä" edelleen käyttämättä :)

COLTSFOOT, hienoa, että Hilla on saanut noin pitkän pätkän nukuttua!!! :) Siitä se alkaa. Miten viime yö meni?

NINCAN Joonalle onnittelut nimestä!!! :)

KESIS, kiva, että sielläkin oli jo parempi päivä --sama täällä. :) Ja kylläpäs Lenni kakkaa, kun ei meinaa vaipat koskaan pitää! :O Hyvä, että Fuzzeista löytyi apu!

BEJPI, höh - toi on varmasti ärsyttävää, kun ei vaunuttelusta tule mitään :( Eikö siihen auta se, että syötät Eveliinan ennen lähtöä oikein kunnolla täyteen? Heh..nimittäin Arttuun se tepsii... Ainakin lähes aina... Tai sitten sen pitää päästä kunnolla maisemin tiirailemaan, eli kun esim. ottaa hetkeksi hyttysverkon pois, niin Arttu on pitkään ihan " OOO" ...ja pälyilee ympärilleen. No, jospa teilläkin sitten helpottaa, kun Eve istuu, ja voi sitä kautta katsella vaihtelevia maisemia? Toivotaan ainakin!

LEENIS, no, meillä ei edes ole itkuinen poika, ja silti noita riitoja muodostuu... Mutta toisaalta sitten (eilen tajusin) on myös tullut läheisyyttä ja " hellimistä" enemmän suhteeseen! Joten kai se on vaan ne riidat kestettävä X) Ja mikäpä se sellanen parisuhde olis, missä ei ikinä riideltäis... :)

Ja on kyllä hyvä, että Roope nukkuu yöllä noin hyvin, jos päivällä on kovin itkuinen --saat tosiaan sinäkin levättyä aina seuraavan päivän " koitoksia" varten! Toivottavasti ne itkut alkaa siitä pikku hiljaa vähentyä, ja alkaahan ne, kun ikää tulee :)

Jepulis...Nyt oon melkein puol tuntia tässä istunut, ja kai se olis lähdettävä pakkaamaan omat mökkikamppeetkin. Nettipimento siis tiedossa juhannuksen yli, joten --

OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE ENSKOILLE PERHEINEEN!!! Koitetaan rentoutua näistä arjen aherruksista ja nautitaan yöttömästä yöstä.

Pi-Ki ja Arttu 3,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vaan kaikki..

Leeniskin taas linjoilla, heilutus teille! Kyllä siitä itkuisuudestakin saa " valittaa" ihan hyvällä omallatunnolla, on se kuitenkin rankkaa! Ja varmasti pian jo helpottaakin. Ja kyllä parisuhdetta välillä kiristää tosiaan vaikka meillä on ollut ns. helppo ja tyytyväinen vauva niin silti se mies on välillä niin ärsyttävä. Heh. siis vain mies, en tietenkään minä! :)

Mutta ah, kesäloma alkaa miehellä nyt juhannuksesta, odotan kovasti että saadaan viettää aikaa yhdessä enemmän. Hän on neljä tai viisi viikkoa lomalla, katsotaan tilanteen mukaan... Mietittiin että jos säästäis yhden viikon syksymmälle ja lähtis käymään jossain ulkomaanreissussa...

Han_ille vastaan tähän pinoon vaikka tuolla soissa kyselitkin siitä nokkamukista. Että ei tosiaan ole pakko opettaa pulloolle ollenkaan! Monet jotka täysimettää puoleen vuoteen ja jatkaa sit osittain siihen asti että saa antaa jo (hapan)maitotuotteita ei ikinä käytä pulloa.

Me ollaan annettu vettä ihan mukin reunastakin Ellille. Ja jos Sampo osaa nokkamukista juoda niin ilman muuta saa siitä antaa. Nokkamukista vaan saattaa tulla vettä vähän enemmän kerralla kun pullosta kn reiät on isompia, mut en kyllä muuta eroa keksi. Ja ei se niin vakavaa ole jos vesi vähän yli tuleekin, kuivuuhan se, kannattanee vaan seurailla ettei ihan liikaa mene pienelle kerralla suuhun, mutta aika äkkiä se varmaan oppii siitä juomaan.

Muuten, missäs makkara lymyää? uskallatkos taas kurkkia tänne?

Poppikselle edelleen jaksuja ja haleja!

Äh, piti sanoa jotakin muillekkin, mutta taas pitää ruveta tekemään lähtöä tästä...

Voikaa hyvin,

iiris ja E 5kk

Vierailija
24/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole jaksanut ja ehtinyt kirjoitella, lueskella hiukan ja nyt on pakko vilkutella LEENIKSELLE!! Kun samassa jamassa ollaan ja meillä tosiaan toi tytön vatsa aiheuttaa sen, että itkua nyt koko hereilläoloaika ja unet käyneet tosi vähiin, kun toinen ei nukahda, kun niin kovasti kouristelee...että sympatiseeraan sua kovasti ja olen hengessä mukana! Ja kiitos kun jaksoit teidän arjesta kirjoitella - aina lohduttaa, etten ole ainoa...Voimia voimia voimia! Pian meidän vauvat on yhtä hymyä ja itsetyytyväisyys;=) (ainakin pitää uskoa näin...ei muuten jaksa!!)

Ihanan aurinkoista jussia kaikille enskoille!

-mooli ja tyttö 7 viikkoa tasan

p.s. ihan kauheesti lohduttaa, kun tosi rankan päivän jälkeen mies tulee kotiin, kanniskelee tyttöä hiukan ja tyttö väläyttää isälle niin leveän hymyn, jollaista äiti ei ole nähnyt ikinä...ja siihen isä sanoo, että kiva, kun nyt on mennyt vähän helpommaksi ja tyttö selvästi tyytyväisempi...KANTAISI JA HYTKYTTÄISI ITSE TYTTÖÄ YÖN JA VIELÄ PITKÄN PÄIVÄN PUTKEEN ja kuuntelisi huutoa 24 h!! Vois ainakin oma hymy hyytyä...noh, ehkä se tytön hymy on mun ansiota kuitenkin, pakko ajatella positiivisesti, muuten pää halkeaa;=)

Vierailija
25/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti taas moikkaamaan kun poitsu hakee unta omassa sängyssään... eemeli nukkuu paljon paremmin päikkärit omassa sängyssään niin olen nää ekat päikkärit antanut nukkua siellä ja loput torkut sitten vaunuissa, että saa kunnolla raitista ilmaa..

on muutenkin pari yötä mennyt nyt mukavemmin, toivottavsti jatkossakin... mahtoiko hulinayöt johtua kääntyilyn oppimisesta, vaikka enää taas ei kääntyilläkään...

POPPIS: paljon jaksamista sulle ja yritä löytää joku jolle avautua, jos ei muuta niin tänne voit avautua niin paljon kuin ikinä vaan haluat, jos se vaan suinkin helpottaa oloasi.. yritä nyt vaan suunnata kaikki jaksaminen itseesi ja emiliinaan ja anna emiliinan piristää oloasi, mitä hän varmasti tekeekin... halauksia ja jaksamista, ei sitä oikein voi ymmärtää kun ei itse ole moista kokenut, että kuinka paljon koskee...

MAMMANALKU: olitte saaneet todella kivan ristiäislahjan, tuon kuvauksen meinaan.. perhepotretit ainakin meillä on vähissä, kun aina jompi kumpi on kameran takana ja kyllä ne ammattilaisen kuvat on aina ammattilaisen kuvia..

PI-KI: meillä kanssa mies on tosi hyvä nukkumaan ja aamuisin kysyykin, että miten yö on mennyt, kun ei itse herää eemelin ähinään ja kähinään ja itkuun... ite olen nyt muutamana iltana laittanut toiseen korvaan korvatulpan ja en tiedä onko se auttanut vai onko ähinät muutenkin helpottaneet, mutta olen saanut nukkua hiukan paremmin ja vähän pidempiä kuin vajaan 1h pätkiä... voi olla myös ettei mies senkään takia herää, kun ei eemeli missään vaiheessa kunnolla pääse edes itkemään, kun ite jo herään pienempäänkin äännähdykseen... nyt olen oppinut myös, ettei sitä tuttia tarvitse joka ähinään antaa, vaan antaa hetken ähistä pojan rauhassa niin useimmiten se menee ohitse, mutta yöllä se hetken ähinäkin tuntuu pitkältä ja mielummin sen melkein hiljentää tutilla...

MOOLILLE jaksuja itkujen kanssa... meillä ei koskaan ole koko päivää itketty, mutta itkuinen eemeli kuitenkin oli ja yhtä huutoa huudettiin yhdesä vaiheessa n.21.30-0.00... se hyvä puoli kuitenkin oli, että yöllä ei huudettu, vaikka hereillä oltiinkin ja vatsavaivoista ne johtui ja vatsavaivat jatkuu edelleen, vaikka huudot on sentään loppuneet, mutta ähinä on jäljellä... kyllä se ihan varmaan vähenee ja loppuu kokonaan, kun suolisto kunnolla alkaa toimimaan.. nyt vaan täytyy nauttia kaikista hiljaisista hetkistä ja pistää se mies kanssa kanniskelemaan ja hyssyttelemään, että saat itse välillä levätä ja sulkea korvat itkulta..

KESÄLOMIA miehellä ei ole, kun asfalttihommia tekee tai on, mutta se ajoittuu tonne joulukuuhun :0) se asfalttihommissa juuri onkin niin pyllystä, kun ei voi kesällä tehdä mitään reissuja, kun päivät on pitkiä ja v.loput menee hoidettaessa viikolla rästiin jääneitä hommia... mies lähteekin juhannuksen jälkeen kuopioon kuukaudeksi hommiin ja voi olla, että ei edes v.loppuina pääse kotiin, siitä tulee pitkä aika, vaikka olenkin suunnitellut paljon tekemistä siksi aikaa...

nyt on makkarissa hiljaista eli poitsu nukahti..

nyt puuhastelemaan juhannussiivon pariin, on sitten kiva tulla mökiltä kotiin, kun on siistiä..

huomenna meillä onkin neuvola, yritän tulla kertomaan huomenna vielä kuulumiset sieltä...

pajuska&eemeli 4kk

Vierailija
26/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Iiris siellä huhuili niin piti ryhdistäytyä ja alkaa kirjoittelemaan :) Oon kyllä melko aktiivisesti käynyt lueskelemassa, mutta jotenkin nää kesän kiireet on passivoineet mun omat kirjoittelut. Lyhyesti kuulumiset: Nakki on edelleen hyvin tyytyväinen vauva, joka syö ja nukkuu hyvin. Kovasti naureskelee ääneen ja höpöttelee. Kakkaa tulee kerran about kymmenessä päivässä, vaikka kaikki kommervenkit ollaan kokeiltu. Mitat 4kk-neuvolasta: 6515g ja 64,6cm.

Siis hetkonen, olen nyt missannut Megatreffi-raportit...mutta Bejbi jotain mainitsi " MiniMegaTreffeistä" ...?? Jäikö ne ihan mineiksi vai?

Kesikselle paljon rakkautta ja romantiikkaa ja myöhästyneet onnittelut hääpäivän johdosta! Meillä on kolmas hääpäivä elokuussa, jotain kivaa tarttis keksiä... Ja Kesikselle vielä, että juu Fuzzit on jees! Pitäiskin tilata isompaa kokoa pikkuhiljaa, meillä käytetään edelleen S-kokoa...

Juliukselle pikaista paranemista! Kyllä kuulostaa kurjalta tuommoinen. Suostuuko poika kuitenkin syömään normaalisti? (anteeks, luin pinon tosi hätäseen, saatoit kyllä Viipuli kertoakin tuon jo...)

Poppikselle jälleen kerran sympatiaa ja respectiä - ihailtavan reippaasti jaksat aina suhtautua asioihin. MUTTA muista, että aina ei tarvi olla reipas!!!! Ja musta se oli hyvä vinkki, jonka joku täällä heitti - näytäpä sille miehelles noita tekstejäsi!

Nincan Joonalle onnittelut nätistä nimestä!

Leenis - jokaisen murehtimiset on ihan yhtä oikeutettuja :) Ja meistä jokainen purnaa joskus ihan yltiöturhia juttuja - esim allekirjoittanut sai eilen hepulit kun jalkahoidossa laitetut hienot kynsilakkaukset olivatkin kotiin päästessä menneet vähän huonoiksi...

Parisuhteesta oli ollut juttua. Meillä about ekat 3kk sujuivat tosi auvoisesti - oikein ihmettelin, että mitä se juttu pikkuvauvaperheiden ongelmista oikein on. MUTTA viimeinen kuukausi on kyllä ollut vähän räjähdysherkkää kautta; ongelmia aiheuttaa enimmäkseen toisaalta mun nipottaminen kotityöasioissa ja toisaalta miehen huoleton suhtautuminen siivoamisiin yms.. Mulla kun on aikaa täällä rapsuttaa paikkoja päivät pitkät, niin odotan sit samaa pikkutarkkuutta mieheltäkin - joka ei tietenkään työpäivän jälkeen jaksais pyyhkiä pumpulipuikolla pissajälkiään vessanpytystä...

Ja miehen unenlahjoista PiKi taisi kysellä. KYLLÄ, huomattu on - minä herään jo kun Nakki AIKOO herätä! Ja mies senkun nukkua posottaa vaikka pinniksestä kuuluisi jo itkeskelyä. Joskus koitettiin, että mies hoitaisi yöheräilyt, mutta minähän se jouduin sit sitä herättelemään...eli nykyään hoidan yksin suosiolla kaikki yöpuhjaamiset.

Juhannussiivoja meillä ei tänä vuonna(kaan) tehdä. Saatiin tämä asunto myytyä, joten mitäs sitä enää huhkimaan... (hävettää oma asenne!!) Nyt etsitään sitten vuokra-asuntoa n. vuodeksi, mielellään rivari tai omakotitalo - että saa vinkata jos joku tietää ko. kohteita!

Oikein leppoisaa juhannusta kaikille!

Makkara & päikkäreitä ulkona vetelevä Nakki 4kk

Vierailija
27/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkara, megatreffit oli kyllä ihan megatreffit, mut me jouduttiin poistumaan todella nopeasti juhlimaan Eveliinan kummitusten naimisiin menoa, siksi puhuin mini-megatreffeistä meidän kohdalla. :) Porukkaa oli kyllä siis paljon, ja meno oli vasta alkamassa kun poistuimme. Harmittaa..

Kiitos vaunuilu kommenteista! Pitää tänään kokeilla miten neiti istuu vaunuissa ja sit pitää laittaa pulloon korvekejauheet ja vettä pulloon ja koittaa jos matkalla maito auttaisi. Kuulostipa monimutkaiselle.. :)

Pitäis kohta lähteä kaverin kanssa ruokkimaan meidän lammen sorsia ja jos neiti nukahtaisi.. Nyt on pakko lähteä ulos, neidin volyymi taso nousee liiaksi..

Bejpi ja Eveliin 5kk 3vk~

Vierailija
28/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=7B68EE] Hih, myö nukuttiin tänään Juliuksen kanssa klo13 saakka:)!!! Noh, ehkäpä johtui osaksi siitä, että yö meni aikas plörinäksi (Julius kakki useampaan kertaan) ja sitten poitsu vielä heräsi klo 7 ja valvoi siitä sitten n. 3 tuntia, jonka jälkeen me molemmat jatkettiin " yötä" tuohon yhteen asti!

Ihmetyttää kyllä, miten tuo Juliuksen masutauti kestää niiiiin kauan (nyt ollut n. viikon päällä). Makkara kyselit, että syökö poitsu normaaliin tapaan...jep, kyllä syö:)! Ja on tosiaan muutenkin lähes normaali:) Ehkä ihan pikkuisen kitisee enempi nyt kuin mitä normaalisti. Eli masupöpö ilmenee oikeastaan ainoastaan kakan määrällä (kakkaa tulee useasti) ja laadulla (vetistä ja vihreää). Huoh, " hieman" alkaa jo väsyttää tämä kakkavaipparumbailu...niin Juliusta, minua kuin miestäkin:( Noh, jospa tämä tästä pikkuhiljaa rauhoittuisi...

Olikos täällä jonkinmoista galluppia juhannuksesta ja kesälomista:)?! Noh, oli tai ei...kertoilen silti :D

Me mennään juhannuksena ilmeisesti (jos Julius on kunnossa) meidän mökille, jonne tulee perheeni lisäksi myös muutama muukin sukulaiseni. Siellä sitten syödään hyvin, saunotaan ja pelaillaan:)

Miehellä alkaa nyt juhannuksesta 4 viikon kesäloma, jee! Kesälomasuunnitelmiin kuuluu ainakin mökkeilyä (niin minun kuin miehenkin mökeillä), reissu Helsinkiin & Kotkaan, hotellireissu jonnekin (kohde vielä hakusessa..Suomessa kuitenkin pysytellään), ystävien näkemistä, rentoutumista jne.

Nyt en kerkiä kommentoimaan sen kummemmin, kun ihana kakkapöksy odottelee tuolla, mutta lähettelen hirmupaljon auringonsäteitä kaikille!!! Ja kaunista juhannusta toivottelen myös jo tässä vaiheessa!

~ ♥ ~ Viipuli ja Julius, kohta 3 kk ~ ♥ ~

Vierailija
29/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkin myöhemmin ulos, nyt neiti nukkuu meidän sängyssä.. :)

Kävin tänään (vihdoin) ostamassa kankaat unipussiin. Yöt on melko levottomia vaikkei herää syömään. Neiti pyörii kellonviisarina (viime yönä 360 astetta) ja sit on mahallaa ym.. Ja pussilakana ei missään tapauksessa pysy päällä ja minulla tekee paha kun toinen nukkuu lyhythihaisessa ja -lahkeisessa " bodyssa" . Ja kattotuuletin on pakko olla päällä tai me ei miehen kanssa nukuta kuumuuden takia. Kaavat on jo piirretty mut kankaat unohdin autoon.. :( No, mies saa olla illalla Eveliinan kanssa. :)

G: Miehen kesäloma on kaikki 10pv isyyslomaa. Aloitti uudessa firmassa vasta huhtikuussa.. Ja ainakin pitää sen 8pv, kun ensin sen pitää ajaa ajokortin 2-vaihe ja siitä lähdetäänkin sit ajamaan lappiin. Ihanaa! Ja samalla saadaan viettää ainakin viisi päivää mummojen, ukkien ja sukulaisten luona.

Itse vihannesoseet tekevät! Mistä kaikesta teette soseita? Kun tuntuu että Eveliina syö aina joko peruna-porkkan, peruna-bataatti, kesäkurpitsa tai maissisosetta tai noiden yhdistelmiä. Mistä vaihtelua? Parsakaali tekee kauheat vatsanväänteet, ja kukkakaalia en ole taas kokeillut saman pelon takia..

Juhannuksena mennään miehen siskon luokse Valkeakoskelle, missä onkin juhlimista; miehen kummityttö täytti 4v, miehellä oli synttärit, Eveliina täyttää puoli vuotta ja sit tietysti juhannus. :) Eveliina voisi päästä ulos ammeeseen jos on tarpeeksi lämmin keli..

Nyt vähän siivoamaan!

Taas Bejpi ja nukkuva Eveliina

Vierailija
30/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama kuva siitä ihan treffien alusta, laittakaa halukkaat viestiä/kuvia osoitteeseen nti_kixu @ hotmail.com (ilman välejä) Mielelläni otan kuvia vastaan, vaikkei me niissä ollekaan!

Taas Bejpi ja edelleen nukuva Eveliina

Vierailija
31/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli tänään ultramagea uusi sitteri joka tärisee, musisoi ja välkkyy. Tekniikka on lienee ihan kelvollinen tapa viihdyttää muksua. Vielä kun saadaan patterit värkkiin, niin johan alkaa lyyti kirjoittamaan... Tosin kyllähän muksu kyttäilee noita roikkuvia leluja ihan täpinöissään jo nyt (ja on muuten ruvrnnut kuolailemaan ihan urakalla, aina kun keskittyy leluihin niin suu alkaa falskaamaan)

Olin tänään päivän lapsenvahtina 7-vee siskonpojalle. Ihan mukavaa kun oli välillä juttuseuraa joka vastaa talaisin muuta kun ¿hau¿ tai ¿ää¿. Testattiin puistossa kaikki laitteet ja mäkin menin pari kertaa sellasella systeemillä joka liukuu vaijeria pitkin. Tosin piti tiukasti tarkistaa, ettei kukaan nähnyt :D

Ja edelleen meni viimeyökin loistavasti. Koisimaan kahdentoista maissa, neljältä syöttö, jonka jälkeen nukahdettiin HETI (tosi harvinaista, normaalisti syötön yhteydessä kukutaan ainakin tunti) ja sitten herättiin kahdeksalta. Eli itsellä on tosi skarppi olo :) Meillä on tyttö saanut aina illalla lisämaitoa kun tissit tyhjenee ennenaikaisesti iltatankkauksen yhteydessä. Kahtena viime iltana muksu ei ole kuitenkaan suostunut ottamaan tuttipullosta yhtään mitään ja silti on nukkunut noin hyvin ne yöt. Kerrassaan mystistä!!

[color=red] Nincan [/color] vauveli on saanut kivan nimen! Onnittelut pikku-herralle! Hienoa, että nuo bilirupiiniarvot ovat menneet oikeaan suuntaan!

[color=red] Kesis [/color] on ruvennut kestoilemaan.Hienoa, että olette löytäneet toimivat kakkavaipat. Meilläkin on useampi Fuzzi käytössä, alkaa muuten s-koossa jo pikkuhiljaa tuo reisisäätö käymään naftiksi. Niin se muksu vaan kasvaa!

[color=red] Bejbin [/color] Eveliina ei ole innokas kärryissä olija. Meillä on vähän sama juttu, välillä saa puskea tuttia suuhun varmasti lähemmäs sata kertaa tunnin lenkillä, mutta välillä likka nukahtaa jo muutaman minuutin kävelyn jälkeen...

[color=red] Leenis [/color], musta jätski on ainakin ihan oivallinen iltapala ;D Pitäsköhän itekin suunnata pakastimelle...

[color=red] Mammis [/color] mietti hoitokoiran ulkoilutusta. Meillä noi pidemmät lenkit tehdään niin, että muksu on vaunuissa. Meidän koira on melko sählä, mutta osaa kuitenkin kävellä tosi nätisti vaunujen vieressä (ennen vaunuaikaa vaihtoi tienpuolta muutaman metrin välein...). Jos tehdään vaan joku lyhempi lenkki, niin silloin muksu on kantoliinassa. Jälkimmäinen vaihtoehto on itsestä ainakin paljon kivempi, kun meidän muksu ei siis tosissaankaan ole mikään rattaissaolon ystävä. Tosin kantoliinassa ei viitsi/jaksa muksua kuitenkaan kilometritolkulla kannella...

[color=red] Pi-Ki [/color] oli saanut vapaata yösyötöistä :D Kyselit tuosta miesten nukkumisesta. Meillä siippa kyllä koisia posottaa yöt ihan ilman mitään häiriöitä. Aamulla aina tiedustelee, että kuinka monta kertaa muksu on heräillyt. Mutta siipalla on kyllä hyvät unenlahjat, joku aika sitten se koisi vaikka imuroin ihan korvan juurella ja vähän tökinkin imurilla... Itse taas herään ihan jokaiseen inahdukseen, meillä ei ole muksu varmaan kertaakaan ehtinyt alkaa yöllä itkemään.

[color=red] Iiriksen [/color] siipalla alkaa kohtapuoleen kesäloma :) Varmasti kivaa kun saapi viettää aikaa koko perheellä! Kyllä meilläkin kohta.

[color=red] Moolille [/color] jaksamisia itkujen kanssa! Meilläkin muksu itki kuukauden iästä melkein kahteen kuukauteen aina n. neljästä puoleenyöhön, eipä juuri naurattanut. Mutta kyllä sitä osaa nyt arvostaa sitä, että reippaasti yli puolet hereilläoloajasta menee ei-itkien, vaikka melkonen draamakuningatar tuo tyttö on.

[color=red] Pajuska [/color] meinaa tehdä juhannussiivouksen. Ei meillä sellaista (olen siivousaddikti joka inhoaa kuitenkin siivousta). Tosin selvittelin päivällä, että tuo siskonpoika tykkää siivouksesta (tulee varmaan hyvä mies aikanaan jollekin), kuulemma luuttuaa kotona aina lattiatkin! Taidanpa ottaa pidemmäksi aikaa meille lainaan tuota poitsua :D

[color=red] Viipuli [/color] ja Julius olivat koisineet pitkään! Ja sielläkin päästään viettämään juhannuksen jälkeen aikaa koko perheellä :D

Juu, pitää alkaa seurustelemaan tuon likan kanssa itse, vaikka se vieläkin tiirailee ihan mieleissään tuota lelukaarta. Siippa kertoi että eilen kylvyn jälkeen Hiltsu oli ihan jutellut sille pitemmän pätkänkin, josko se kohta meillekin

Coltsfoot ja Hiltsu

Vierailija
32/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Ihania rankkasadekuuroja. Tulee ihan tuutin täydeltä ja sitten taas aurinko paistaa.. ;)

Nukuttiin tänään koko perhe pitkään (10) kun neiti itkeskeli yöllä tunnin verran. Mies otti hänet ja minä yritin koisia soffalla kun olin niin poikki. Yökukkumista harrastin johonkin klo 1.30 asti, en vaan saanut unta.. Kostautui sitten myöhemmin yöllä kun neiti alkoi itkeä.. Lähetän täältä kovasti jaksuja itkuisten vauveleiden äideille ja isille!!!

Kävin päivällä body pumpissakin ja ai että tuli taas hyvä fiilis! Sitten pitikin kotona heti pumpata daisut tyhjäksi kun tuli ihan valtoimenaan.. Neiti on ilmeisesti tilannut lisää maitoa, sitä kun pullosta menee nykyään aina kerralla joku 160ml kun pari viikko sitten meni vielä 100-125ml. Täytyy siis ostaa isompia tuttipulloja näitä reissuja varten. ;) hih!

Vielä siitä meidän perhepotretista.. Se tosiaan on ihana lahja ja ¿tilasin¿ sen ihan itse. Eli pyysin kaikki lahjat isovanhemmilta & kummeilta. Tuleepahan sellaisia ¿tarpeellisia¿. Ja varsinkin nyt neiti sai monta sellaista muistoa joita voi sitten aikuisenakin ihailla. :)

Meillä myös juhannusreissulle startataan huomenna jo aamupäivästä, joten voi olla että kun olen tämän illan yksin neidin kanssa (mies menee pelaamaan salibandya) ja yritän pakata + pestä pyykkiä, ei ole aikaa surffata.. Nettipimennossa ollaan sitten vähintään sunnuntai-iltaan asti, ehkä jopa maanantaihinkin.

Sorry nyt omanapaisuus, mutta täytyy mennä syömään ennen kuin se mies karkaa pelipuuhiin..

OIKEIN MUKAVAA JA RAUHALLISTA SEKÄ TOIVON MUKAAN AURINKOISTA JUHANNUSTA KAIKILLE ENSKOILLE!!! :)))

Mammis & Oona[/color]

Vierailija
33/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Arttu nukahti klo20 yöunille. On muutenkin nukkunut tänään ihan hirveesti! Kolmet 2h pätkät :O Saapa nähdä, kuinka aikasin on sitten aamulla hereillä... (Tänä aamuna nousi klo 7.)

MAMMIS oli ollut pumpissa :) Mäkin olin aamulla pacessa. En taas pariin viikkoon oo paljon jumppailukaan... *gröhöm* Ja kun tätä ylipainoa on vielä lähes 20kg (oli jo ennen raskautta siitä n.10kg), niin pitäis kyllä alkaa ryhdistäytyä. Juhannuksen jälkeen sitten =) Pitäis olla joku personal trainer, joka piiskais hulluna, eikä vois lintsata. Mä oon laiska! En tajua... Jumppailemisesta tulee kuitenkin niiiin ihana olo, niin miks se onkin niin vaikea ittensä sinne raahata??? Mrr... *hakkaan päätäni näppikseen* Mutta siis - juhannuksen jälkeen alkaa uusi elämä!!! =D

BEJPIKÖ kyseli soseista? Samaa minäkin haluaisin tietää, eli mistä kaikesta muusta niitä voisi tehdä, kuin noista sun luettelemista? Ei tule mitään mieleen... X) Meillä tosin mennään edelleen vain pe-polla.

Nyt en enää yhtään muista mitä piti kommentoida... Pitää lähteä saunaan,ja sitten nukkumaan, että jaksaa aamulla lähteä sitten reissuun :)

COLTSFOOTILLA ja Hillalla oli viime yökin mennyt yhtä hyvin - hienoa!!! Mitä mä sanoin :) Siitä se alkaa! Toivotaan, että yöt jatkuu samanlaisina.

MAKKARAKIN oli käynyt *vilkutus*

Ja LEENIS, nyt oli noissa ilmaisjakelulehdissäkin Roopen nimi kastetuissa :) Bongari-Pi-Ki vauhdissa, hih!

Mitä mitä mitä... Varmasti oli vielä jotain, miksi ylipäätään tulin kirjoittamaan... Hmm... No, lopetan tän nyt kuitenkin, ja palailen jussin jälkeen. HYVÄT JUHANNUKSET VIELÄ KERRAN KAIKILLE!!! =D

Pi-Ki ja Arttu

Vierailija
34/34 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain pikaisesti kiittämään Han:ia ja Sampoa kivoista treffeistä!

Oli tosi mukava nähdä ja jutella =)

Tosin pojat ei jaksanu (meidän varsinkaan) olla kovinkaan sosiaalisia..

(Aleksi oli hirmu väsy ja sitten kun päästiin mummolaan niin pällisteli vaunuissaan vaikka kuinka kauan ennen kuin nukahti...eli sitten ei vissiin enää huvittanukaan nukkua ku olis saanu).

Nähdään tosiaan uudemmankin kerran kun taas eksytte tälle suunnalle! Parempaa kotimatkaa teille huomiselle :)

Viipero & Aleksi (kovan taistelun jälkeen viimein nukkumassa)