*§*MARRASMURUJEN UUSI VIIKKO (25)*§*
Kommentit (25)
Juhannusta vietetty mökillä anopin kanssa. Yöksi tulimme kotiin kun ei selkä kestä niitä huonoja patjoja yhtään.
Kohta lähdemme taas takaisin. Lupasin viedä uusia perunoita, joita pitäisi vielä kait pestäkin tässä ennen lähtöä. En jaksa hyttysten seassa selkä kyyryssä sitä hommaa tehdä ulkosalla.
Toivottavasti Tiitiäisen murulla on asiat paremmalla tolalla ja Tiitiäisellä myös! Samaa toivon myös muille sairastelijoille.
Eipä tässä muuta...tulipahan pinoa nostettua :) Rauhallista Juhannuksen jatkoa kaikille!
Kanelisokeri
Me ollaan myös tavattu Juhannuksena ja ollaan tänään oltu yhdessä 18v! Meille on tämä tapaamispäivä aina tärkeämpi kun hääpäivä, mikä joka vuosi unohtuu säännöllisesti.
Meitän tyttö 7kk painaa kotivaakan mukaan 11,8 kiloa ja on oikeasti ihan mahdoton kantaa! Painaa niin paljon, että olen joutunut ottamaan käteni särkyyn Buranaa ajoittaina. Siis eihän hyvin kasvava vauva pitäisi mikään ongelma olla, mutta pakosti huolestuttaa miten sen luut tulee kantamaan moista painoa? Toivotaan ettei vielä pitkään aikaan nouse pystyyn. Tällä hetkellä ei liiku kun vahingoissa taaksepäin. Kontilleen kyllä nousee.
Onko muita näin painavia Marrasmuruja? Pituutta en nyt tiedä, kun neuvolaa ei ole ollut vähään aikaan.
Saaga
Meidän ukkelin lempiruoka ei löudy purkista. Aika homma on edelleen saada noita teollisia ruokia alas, mutta paremmin menee jo. Olen ollu niin väsynyt ja huonovointinen raskauden takia, että omatekoisten soseiden teko on jäänyt vähälle. Mieluiten ukkeli syö kaikkea mitä saa pieninä muruina muilta: tomaattia, kurkkua, mansikkaa, kirsikkaa, leivänsipruja jne.
Bodyn koko on ollu vielä 68 eli ilmeisen pieni on ukko.Painaa n.9kg,mutta oli 6kk neuvolassa jotain 65cm. iTse olen 157cm ja mies 187cm, että saas nähdä kuin jössikän käy. mies oli kuulemma venähtänyt pituutta tosi myöhään.
Mitäs vielä kyselitte... Juhannus meni hyvin ja samoin mökkiviikko saaressa.Hyttysiä oli melko vähän ja ilmat ihan kivat. Ukkeli tykkäs kylpeä pesusaavissa,kun siinä sai seistä jököttää ja pitää reunoista kii. kOtona se inhoaa sitä ammetta, kun siinä pitää maata. Istua ei oikein siinä vielä osaa.
Ukkeli nousee jo polvilleen seisomaan tukea vasten.Ei konttaa, mut ryömii vauhdilla. Rakastaa järsiä likaisia kenkiä8-o Vastustuskyky kasvaa=)
Parantukaahan kaikki pipit!!! Kauheeta ku oma lapsi otetaan sairaalaan, mut siellä saa ainakin hyvän hoidon.Onneksi meillä ei ole ollut vatsatautia ja toivottavasti ei tulekaan!!!! Mulle riittää tää raskauspahoinvointi.
Me saatiin poitsu kotiin lauantaina puolilta päivin=)! Eilen oksensi vielä kerran ja hiukan kakka on vielä löysää,mutta selvästi parempi vointinen jo ja ruokakin pysyy taas sisällä=)! Ja kauhee ruokahalu olis mutta en vielä voi niin kamalasti antaa tietenkään kerralla ettei sen takia oksenna.
Veikkailivat että olis ollu noro-virusta,mutta ken tietää...ehkä tai sitten ei...Pääasia että taas ihan hyvällä mallilla tää elo=)!
Mies oksensi sitte perjantain ja oli eilisen töissä joten hiukan meni käteen koko juhannus...No,nyt grillattiin ja potut on kohta kypsiä ja kylmä siideri odottaa jääkaapissa,että eiköhän tää tästä ja onhan se juhannus taas ens vuonna=)!
Mutta nyt meen syömään ja nautiskelemaan=)!
Tiitiäinen78, Jansku, ukko ja katti
Ja samalla kerto että meille tuli nyt 9vuotta sit ukon kanssa yhteis eloo täyteen!
Ei se kyllä niin pitkältä ajalta ole tuntunut...
Mutta ei muuta nyt tällä kertaa...
toivoovauvaa ja koko muu poppoo