MAALIS ' 05 Juhannusviikko!!!
Nyt on niin hiljasta, että koettakaas lomalaisetkin kirjoitella =)
Kommentit (23)
Tulin toivottelemaan kaikille maalismussukoiden äideille ja perheille oikein hyvää ja rauhallista juhannusta!! :)
Kiva kuulla et kalamamikin pääsi jo kotiin ja kaikki on sujunut hyvin!
Onnea Kalamamin koko perheelle!
Mulla viimeinen työpäivä tänään ennen juhannusta. Kovin on hiljaista, onneksi parin tunnin päästä pääsee lähtemään.
Tänään mennään sisareni luo iltaa viettämään ja sitten lauantaina tullaan takaisin kaupunkiin, ja puunaamaan uutta asuntoa. Tällä viikolla sain jo pihan käännettyä ja kylvettyä nurmikon maalistytön ystävällisellä avustuksella. Ehkä sitten jo nurtsi kasvaa, kun pääsemme muuttamaan. Eilen saatiin maalit ja lattiamateriaalit paikan päälle, joten pientä touhua on tiedossa illoiksi. Tällä viikolla tehtiin myös kaupat vanhasta asunnosta, näin saatiin sekin asia pois päiväjärjestyksestä.
Maalistyttö myös osoittaa lyhytpinnaisuutta esim. laittaessaan kenkiä tai housuja jalkaan. Jos homma ei menen heti putkeen, niin herne sujahtaa saman tien nessuun!
Ei kun takaisin hommiin !
Oikein leppoisaa Jussia kaikille!
Korvapuustit
Kiitos kaikille onnitteluista!
Päästiin vauvan kanssa jo tänään kotiin päivällä vaikka ei ollut vielä edes 2 vrk. Lääkäri totesi vauvan tarkastuksessa terveeksi ja sanoi " täydellinen vauva" . Kyllä tuntui ihanalta kuulla se. Henrillähän oli sivuääni sydämessä ja se johtui kammioväliseinässä olevasta aukosta. Se aukko on jo mennyt umpeen mutta kyllä säikäytti silloin.
Henri on tähän mennessä suhtautunut vauvaan hyvin. Käy vaan ihmettelemässä kun vauva on niin pieni. Sen sijaan on hyvin huolissaan siitä, ettei äiti enää lähde sairaalaan. Mun pitää koko ajan olla näköpiirissä : ) Söpöä.
Oma vointi on ihan ok. Sain synnytyksessä pienen repeämän ja se on sit hiivatin kipeä. Särkylääkettä saa syödä kiitettävästi kun samalla on vielä niitä jälkisupistuksiakin.
Mutta onnellinen mä olen noista tenavista! On tää ihanaa!
Hyvää juhannusta kaikille!
Kalamami, Henri ja pikkupoitsu 2 vrk