Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KÄÄK! Vasta rv 6 menossa, ja vatsa ruvennu jo huomattavasti pönöttää!!??

Vierailija
17.06.2007 |

Siis vaikken mitenkää ole ruokailutottumuksia muuttanu, enkä ole alkanu erityisesti mättämään..!

Aika litteävatsainen olen ollut, ja en siis tod. haluis vielä " paljastua" !

Eikä kyllä ihan heti huvittais rupee käyttämään jotain peittäviä kaapuja...

Onko teillä ruvennu raskaus näkymään kuinka aikaisessa vaiheessa?

Kyselee yks joka on ihan ihmeissään, et voiskohan tää olla vaan hetkellistä ohimenevää turvotusta, ja et varsinainen vauvamaha tulis esiin vasta paljon myöhemmin...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin millin kokoinen ja koko kohtu alle luumun kokoinen. Kyseessä ei ole vauvamaha vaan ihan tavallinen turvotus.

Ei sinun tarvitse jäädä kiinni, voit ihan avoimesti puhua ihmisten seurassa että olet kai syönyt jotain epäsopivaa kun tuntuu että turpoaa kaikki paikat.

Ja jos joku kysyy vauvasta, voit sanoa että kyllä kertoisit jos olisi vauva tulossa.

Eihän sellaista tietoa sinulla olekaan, 50% raskauksista menee kesken ennen 12. raskausviikkoa.

Vierailija
2/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvahan alkaa kokonsa puolesta näkyä ulkoapäin vasta 15. viikon jälkeen.

Juo paljon vettä ja vältä suolaa, kyllä se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo nesteitä, syö paljon vesimelonia, kurkkua ja ananasta (poistavat nestettä), vältä suolaa.

Minä jouduin siirtymään mammahousuihin jo rv 10 tienoilla, koska maha turvotti ja kohtukin oli eteenpäin kallistunut, eli pullahti vaan esiin silleen että normaalit housut eivät enää sopineet ylle.

Vierailija
4/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eiköhän ole turvotusta sulla.

Vierailija
5/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa myös rv6!

Rv 10 maha oli niin iso, että edes löysät paidat ei pitäneet mahaa piilossa vaan ihmiset kyllä arvasivat raskauden vaikka olisin halunnut pitää sen salassa vielä jonkin aikaa. Eli turvotus ei kyllä laskenut, päinvastoin =)

Vierailija
6/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 20+6 ja eilen mies sanoi että näkyy. Itse en masua niin pääse näkemään kun kokopeiliä ei ole. Noin alussa mullakin oli turvotusta joka laski jossain vaiheessa.

Vierailija
7/7 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään enempää en ollut syönyt, mutta turvotus vatsassa on valtavaa. Missään muualla sitä ei ole. Nyt rv 8 ja käytän niitä kaapuja. Varmaan jotkut jo ajatelleet, että onpa tuo tyttö nyt kerrankin päässyt vähän pyöristymään. Muutoin olen ollut aina langanlaiha, joten näkyy. Yleensä käytän tyköistuvia vaatteita. Itseäkin vatsa häiritsee/oudoksuttaa, koska tiedän että sikiö on jotain 2 cm, ja kohtukin vasta juuri joku luumunkokoinen. Huhhuh, miten sitä nyt vielä kuukauden peittelis, on kesä ja kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi