Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on maksanut kunnolliset monitehot?

Vierailija
26.10.2020 |

Hintoja on mahdotonta vertailla kun ei tiedä, mitä kaikkea niihin oikeasti kuuluu.

Joka tapauksessa haluan hyvät linssit päivittäiseen käyttöön.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

600

Vierailija
2/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

700€ ollu maksimi ohennuksilla ja kalvoilla viime aikoina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali hinta olisi ollut lähes 700 euroa, mutta odotin niin kauan, että sain tarjouksessa koko paketista -50%, eli maksettavaksi jäi noin 350 euroa. Minulla on miinusta paljon, joten lisähärpäkkeenä piti olla mm. linssin ohennus, josta tietysti tulee aina lisähintaa.

700 euron laseihin minulla ei olisi ollut varaa, 350 euroa oli jo kohtuullinen hinta. Olen ollut muutenkin laseihini tyytyväinen.

Vierailija
4/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 800 euroa oli viimeksi, näissä oli jo tosi hyvä alennus. Otin parhaat linssit kaikilla herkuilla. Näissä oli vielä 3 kk:n tyytyväisyystakuu. Minulla on paljon miinuksia, hajataittoa ja ikänäköä, joten tarvitsen hyvät lasit. En pärjää ilman laseja kotonakaan vessareissua pitempään.

Vierailija
5/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon liikkeestä. Hyviä kokemuksia minulla on yksityisestä optikkoliikkestä (1400€) ja Specsaversista (800€ lasit+aurinkolasit vahvuuksilla). Specsaversilla sekä palvelu, valikoima että laatu olivat positiivisia yllätyksiä. Yhdet lasit parhailla mahdollisilla linsseillä olisin saanut siis 400€:lla.

Oikein huonoja kokemuksia minulla on Nisseniltä. Sitä en missään tapauksessa voi suositella, vaikka ilmaiseksi saisi (kuten joskus saakin). Linssit jouduttiin vaihtamaan useampaan kertaan ennen kuin olivat oikein. Konetyönä tehdään missä. Instru ja Nissen ovat samaa buljua, joten en kyllä käy enää Instrussakaan.

Vierailija
6/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas mitä hintoja. Itsellä alkaa ikänäkö vaivata (eli varmaankin pärjään vähemmillä ominaisuuksilla) mutta jos niihin laseihin pitää silti useampi satanen varata niin eihän mulla sellaisiin ole varaa. 

Vierailija
7/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vajaa 700 euroa oli viimeksi. Ohuksia ja muita oli toki lisänä.

Oon nyt kyttäillyt tarjouksia, koska tarvitsisin vahvemmat lasit, mutten raaskisi maksaa noin paljon..

Vierailija
8/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 e, oli kesän alennuksessa, ehkä 25 %.

Vierailija
9/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parina viime vuonna on silmälaseista ollut hyviä tarjouksia Black Fridayna. -60 % muistan ainakin nähneeni.

Vierailija
10/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksoi Specsaversin monitehot vajaa 400, sain ne tarjouksesta puoleen hintaan. Ja tosiaan putiikin kalleimmat linssit kaikilla ’herkuilla’ (ohennus, naarmuuntumisen ja heijastuksenestot...) kyseessä, todellakin hyvä ja hintansa arvoinen ostos!

Vierailija
11/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsaversilta sain minun kriteerini täyttävät toimistomonitehot, linsseissä kaikki herkut, 279€.

Vierailija
12/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 euroa. Siinä oli joku alennus, mutta hintaa nosti ohennukset ja prismat.

Nyt näyttää instrussa olevan sellainen tarjous, että toinen linssi ilmaiseksi + ilmainen näöntarkastus. Ainakin itsellä siinä on yleensä isompi alennus kuin että kehykset olisi puoleen hintaan.

13/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkärillä käynnin jälkeen tilasin Töölöntorin Instrumentariumista moniteholasit.

Näissä on laadukkaat, mutta melko tavanomaisen näköiset kehykset.

Linsseissä on sylinterihiontaa ja monitehot (vasemman ja oikean silmän linssit ovat keskenään erilaiset). Linssit ovat erikoiskovaa muovia, ja niissä on käytetty kaikkia mahdollisia heijastuksenestoja.

Hinta oli 750 euroa n. 5 vuotta sitten.

14/18 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta sitten hankitut monitehot 818 euroa, linssit kaikilla hyvillä ominaisuuksilla ja tummuvat kirkkaassa valossa.

Oli tarjous, jossa sai toiset silmälasit samaan hintaan, eli tavallaan vain 409 euroa. Kaksille on tarvetta, sillä kehykset  on tyyliltään hyvin erilaiset. Toiset käy paremmin arkeen, toiset edustavampiin tilanteisiin.

Vierailija
15/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällä hetkellä paras tarjous monitehoista?

Vierailija
16/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tonnilla sain kahdet monitehot. Eihän niitä kaksia tarvi mutta kun oli semmoinen tarjous ja hyvähän se on olla toisetkin jos toiset menee hajalle.

Vierailija
17/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 650 maksoi kahdet lasit yhteensä tarjouksessa. 

Vierailija
18/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1700 e. On aika vahvat miinukset eli ohennuksia sekä prisma ja hyvät monitehot. Ei ole ollut yhtään mitään sellaisia ongelmia, joita monet monitehojen käyttäjät kuvailevat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän