Sanokaa niille teinitytöille, että se suoran pitkä liiskatukka EI NÄYTÄ hyvältä kenelläkään!
Kommentit (14)
Onneksi teinit(kin) saavat länismaissa laittaa tukkansa juuri niin kuin itse lystäävät.
Mulla on suorat ja pitkät hiukset, mutta ei ne mikään liiska ole.
Ei se sinun kaulapartakaan sinua komista.
Kanaper*etukka-Pirjo: menehän syömään viiliä ja lukemaan paperisena olevaa Hesaria. Anna tyttöjen olla rauhassa.
Sanokaa joku ap:lle, ettei hänen makunsa ole mikään objektiivinen fakta ja ettei ketään kiinnosta laittautua hänen mieltymystensä mukaan.
Mikä sinä olet sanomaan miltä teinityttöjen tai kenenkään muunkaan tulee näyttää?
Anna ihmisten olla!! Jätä heidät rauhaan!!
Vierailija kirjoitti:
Kanaper*etukka-Pirjo: menehän syömään viiliä ja lukemaan paperisena olevaa Hesaria. Anna tyttöjen olla rauhassa.
Kaljupenat hiljaa. Ei se valkoinen kuulapää mikään komistus ole.
Lakkaapa tuijottelemasta niitä teinityttöjä, jätä heidät rauhaan. Teinien muodissa ei ole koskaan ollut pointti "näyttää hyvältä" setien tai tätien silmissä.
Lounasaika alkaa olla ohi. Älkämme ruokkiko trollia enempää.
Jaaha, Huoriksen vinkuvankuvolinat vol 298888301. Ja suuri pyörä pyörähtää jälleen käyntiin. Mistä jatketaan seuraavaksi? Kuomat ja villasukat eivät ole kovin ajankohtaisia näin kesäkuun alussa, mutta joku pieni mokellus mummoista ehkä?
Joo, omasta mielestäkin tämän hetkinen teinimuoti on tosi tylsän näköistä, mutta sepä ei kuulu minulle, he saavat näyttää ihan miltä haluavat.