Oletteko huomanneet ukrainalaisista
Että he ovat hirveän vainoharhaisia.
Eivät oikein luota keneenkään.
Kommentit (12)
Niihin saa pitää liikenteessä kunnon turvavälin ajaa vttu mite sattuu
En ole huomannut. En myöskään luota yhteenkään joka vääntää ryssälandian kieltä, sama se mistä itäblokin maasta on.
En yleensä erota ryyzyjä ukrainalaisista. Mutta sinut minä erotan ukrainalaisista, ryyzy!
Igorin liikuttava, lapsellinen ja valheellinen viesti on ollut se, että venäläiset ja ukrainalaiset olisivat jotenkin yhtä ja samaa kansaa.
Eivät ole. Igorin tarkoitus tälle valheelleen on vain se, että suomalaiset nyt alkaisivat ulottaa luonnollista ryssssssävihaansa myös ukrainalaisiin.
Igor on ymmärtänyt, ettei hän suomalaisten ryssssssävihallle voi mitään, se ei muuksi muutu. Siten reppana pöljä-Igor yrittää näillä liikuttavilla tavoilla saada suomalaiset vihaamaan ukrainalaisia.
Sen olen huomannut, että ukrainalaiset nuoret huijaavat kaikessa. Huijaavat vaikka ei tarvitsisi, koska se tuntuu olevan jotain kansanhupia. Samoin heidän vanhempansa huijaavat ja kiertelevät kun ongelmia tulee ja niihin täytyy puuttua. Miksi näin?
Eikä ole mikään ennakkoluulo, vaan omiin kokemuksiini perustuva väite. Kieroilu ja valehtelu on sietämätöntä suomalaiselle.
Joku ukri on ajellut meidän kylillä jo parivuotta ukri-kilvillä, ei polpoa kiinnosta !
en.
olen sen sijaan huomannut töissä, että korkeastikoulutetut ovat olleet meillä siivoojina ja opiskelleet suomenkieltä samalla ja lähteneet täydentämään koulutustaan, jotta saisivat suomesta alansa töitä.
enemmänkin olen huomannut ystävällisyyttä ja kunnioittavaa asennetta.
Minun kokemukseni mukaan ukrainalaiset kuitenkin sopeutuvat Suomeen hyvin ja jo toisen sukupolven maahanmuuttajaa ei suomalaisesta erota. Käyvät töissä ja huolehtivat lapsistaan sekä osaavat kielen ja kulttuurin.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan ukrainalaiset kuitenkin sopeutuvat Suomeen hyvin ja jo toisen sukupolven maahanmuuttajaa ei suomalaisesta erota. Käyvät töissä ja huolehtivat lapsistaan sekä osaavat kielen ja kulttuurin.
Venäjä vyöryi Harkovaan, niin paikalliset nuoret ryöstivät kaupat ensimmäisenä putipuhtaaksi.
Ei se ryss*äläisyys raja-aitoja katso.
Rosvoaa suomessa sossutukia.