ääh, v=#¤(/ttaa, kun mies lähtee
Brasiliaan työmatkalle... Sinne lämpimään ja mä joudun taas pitää taloutta täällä sateessa ja kylmässä pystyssä. Onneksi ei ole siellä kuin pari viikkoa, jos kaikki menee hyvin.
Lisäksi olen kuullut niin paljon negatiivista noista etelä-amerikan työmatkoista, että olisi parempi, jos ei lähtisi...=(
Kommentit (11)
Kaverin miehen firmassa on jo vaikka kuinka monta brasilialaista vaimoa... Ja se kaverin mies joskus aikoinaan sanoi, että siihen maahan ei kenenkään parisuhteessa elävän miehen pitäisi lähteä töihin...
Itsekin joudun reissaamaan kaikenlaisissa paikoissa (ovat lomakohteita, yleensä hiekkarannan äärellä miellyttävässä ilmastossa), mutta koen sen aika raskaana työnä - paljon mieluummin olisin kotona! Ei ole syytä kadehtia.
on työmatk juu-u. Vaan pelottaa vähän ne raskaan työn vaatimat raskaat huvit, joita noissa miesporukoissa tunnutaan harrastettavan...
ainakin kun se tajuaa että tuolla saa ravintolasta parilla eurolla jo hyvää punkkua. Ei sillä illalla enää seiso...
ainakin kun se tajuaa että tuolla saa ravintolasta parilla eurolla jo hyvää punkkua. Ei sillä illalla enää seiso...
Suomalaisen naisen kanssa ne oli just saaneet talon valmiiksi, nuorin lapsi oli alle vuoden, kaiken piti olla hyvin. Ukko lähti brasiliaan työmatkalle ja rakastui paikalliseen kaunottareen.
No, erohan siitä tuli. Nyt siellä talossa huseeraa emäntänä tumma ja tulinen latino, jälkikasvuakin on heille jo siunaantunut.
Että ei sun pelot ap, ihan turhia ole.
Suhteenne ei taida olla kovin vakaalla pohjalla.
Tasapainoisessa ja kumpiakin tyydyttävässä parisuhteessa kumpikaan ei petä, vaikka tilaisuus olisi.
on että se lähtee transun matkaan tai se rullataan :(
Älähän nyt mun mies on ollut ulkomailla töissä jo melkein vuoden ja käynyt kotona välillä yhteensä noin 5 viikkoa. Ihan hyvin se menee myös räntäsateessa. Ihan semmoinen teiniodotus on aina kun miehen kotiin tulo lähenee.
Vai mitä negatiivistä?