Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhehelvetti, en jaksa enää. Mistä saisin voimia?

Vierailija
17.06.2007 |

Mies haukkui mua taas eilen, sanoi että mulla on vitun levee perse ja löysä toosa :(

Omasta mielestäni pyllyni on pieni, olen 160cm ja 50 kg ja lantion ympärys jotain 90cm. Tänä aamuna menin kylpyhuoneeseen hakemaan hammastahnaa kun mies oli suihkussa, josta mies kimpaantui niin, että heitti päälleni sangollisen likavettä. Likavesi oli eilistä lattianpesuvettä jota en ollut ehtinyt vielä kaataa pois. Sitten mies levitti viikkausta odottavat puhtaat pyykit likaveden päälle. Minä menin suihkuun pesemään likavesiä hiuksistani ja muualta. Sillä välin mies meni makkariin ja tyhjensi minun vaatekaappini sisällön lattialle ja sanoi äidilleen joka oli tullut käymään että käskee minun siivota. Sitten mies häipyi. Tulin suihkusta ja sain haukkuryöpyt anopilta niskaani kun en ikinä siivoa ja että se on vaimon tehtävä. Juu... Siivoan sen minkä kerkeän. Ok, lasten huoneessa on vaatteita tuolilla ja kodinhoitohuoneessa korillinen puhtaita pyykkejä odottamassa viikkausta. Mutta muuten ihan siistiä, ei likaisia astoita pöydällä, lattiat vasta pestyt ja kaapinovet pestyt ja vessat pestyt. Sanoin anopille että nyt mies saa sitten siivota siten kuin haluaa, koska olen saanut tarpeekseni ja muutan lasten kanssa pois. Anoppi alkoi uhkailemaan että jos kutsuisi lastensuojeluviranomaiset katsomaan tätä sotkua niin lapset otettaisiin välittömästi huostaan ja tätä toisti taukoamatta niin että lapsetkin jo hermostuivat. Sanoin niille ettei heitä kukaan pois vie.

Olen niin puhki! Elämäni on pelkkää alistumista ja haukkumista enkä jaksa enää. Itsetuntoa minulla ei ole enää lainkaan. Haluaisin pois, mutta pelkään jotain. Ehkä yksinjäämistä? Etten pärjää? Minulla ei ole mitään ja olen totaalisen yksin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon sulle älytömästi voimia ja tsemppiä, sillä niitä tarvitset, koska sinun on _aivan pakko_ päästä pois tuolta.

Tulet huomaamaan, että pärjäät elämässäsi paljon enemmän ilman tuollaista narsistipaskaa. Luepa muuten narsistien uhrit-sivustoa. En tiedä onko miehesi narsisti, mutta tuli vain sellainen tunne, että samanlaisia ongelmia käytt läpi kuin narsistien uhrit.

Alku vaikeaa, päätös on vaikea tehdä, mutta lupaan, että lopussa kiitos seisoo, ja muutaman vuoden päästä huomaat, kuinka sinun on helpompi hengittää ja elämä on ihanaa.

Vierailija
2/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojelun paikalle ja lapset huostaan, niin meiltä olis viety jo aikoja sitten, talo välillä hyrskynmyrskyn.. Saan sitten joskus siivouskohtauksen ja koko perhe laittaa paikat kuntoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtiä sitten, sisko. Et ole ansainnut moista kohtelua!

Pakko kai sanoa että vaikka tämä yh:n asema joskus ärsyttääkin, on siinä myös hyvät puolensa. Saakeli jos joku anoppi tulisi louskuttamaan leukojaan... No, sen ei olisi hyvä louskuttaa kovin pitkään.

Joku viikko sitten hermostuin keikkatyössä ja esimies luuli minun olleen vähintään humalassa. Puhalsin ja annoin puhtaan verinäytteen. Mutta pointti oli etten J-A-K-S-A kaiken maailman saivartelijoita.

Älä jaksa sinäkään, ap. Elä elämääsi -- OMAN yahtisi mukaan!

Vierailija
4/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tukia ja elatustukea kunnalta yms. eli pärjäät kyllä varmasti. Lähde pois, toi on ihan sairasta.

Vierailija
5/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ihan tarkkaan, että mitä sanoisit jos joku kaverisi kertoisi miehensä heittäneen likavedet häneen päälleen ja pyykit siihen jne..?

Kehottaisitko eroamaan? Hyvä, niin minäkin. Ei mitään kunnioitusta miehellä lastensa äitiä kohtaan.

Vierailija
6/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alistaa sua senkun kerkii ja purkaa omaa kiukkuansa sinuun. lähde pois, katsos sitten sulla on enään 2 lasta hoidettavana ja se yksi iso lapsi jää kuvioista pois, siis pääset helpommalla. sun miehes aiheuttaa vaan sulle lisätyötä, vai paljonko meni aikaa kun siivosit kylppärin sotkut ja vaatteet kaappiin.

Vierailija
7/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos annat kohdella itseäsi ja lapsiasi noin

Vierailija
8/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran et halua poiskaan muuttaa, niin ei sun auta kuin opetella siivoamaan. Ehkä anoppi ja mies on oikeassa.

Vierailija
9/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaan ei ollut lapsia. Mutta eksä taisi tuon jatkuvan vian löytämisen musta, haukkumisen, alistamisen ja itsetunnon viemisen. Neuvoni; lähde pois. Ei tuo tuosta muutu. Sä et koskaan voi olla tai tehdä tarpeeksi, jotta kelpaisit miehellesi. Ja sä kuitenkin olet ollut enemmän kuin ahkera, et varmasti ole lihava, ruma tai muutakaan vikaa sussa ei ole. Miehesi ei myöskään näytä hyvää esimerkkiä lapsillesi.

Sinä pärjäät ihan varmasti ja joskus vielä löydät hyvän miehen. Sun pitää päästä kauas tuosta miehestä, että voit alkaa nauttimaan elämästä ja saat itsetuntosi takaisin. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
10/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa sivuilta, onko paikkakunnallasi/ lähellä ensi- ja turvakotia ja ota lapset ja lähde!!! Voit vielä pelastaa omasi ja lasten elämän. Voin sanoa sadan prosentin varmuudella, että pärjäätte. Paremmin kuin nyt. Tee päätös ja lähde! Toivon sydämestäni sulle paljon voimia ja kaikkea hyvää!

Vierailija
11/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asiasta jollekin tutulle. Vaikka se tuntuu inhottavalta paljastaa omia asioitaan, kerro kuitenkin. Kerro alistamisesta ja kiusaamisesta. Saat tukea helpommin, kun olet ollut avoin. Kerro myös omat virheesi, älä ala esittää suurta uhria.

Ja sitten kun saat kämpän, huis hei pois vaan. Asiat järjestyy. Lapset saa tavata isäänsä jne... ajattele nyt vain itseäsi ja lapsia. Ei ole lapsille oikea kasvuympärsitö tuollainen.

Ja sille anopille voit sanoa suoraan, että homma lääkityksen ja pysyy poissa sun elämästä.

Vierailija
12/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla sivuilla on myös keskustelua, joten käy ihmeessä katsomassa. Apu voi olla lähempänä kuin luuletkaan!

Vierailija
13/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pettänyt mua. Ainakin yksi yhden illan suhde ja yksi pidempi.

Lisäksi mies pahoinpiteli minut viime kesänä, josta kuitenkin säikähti niin että jätti alkoholit kokonaan pois ja kävi terapiassa. Mies sai pahoinpitelystä ehdollista vankeutta.

Lisäksi mies uhkailee pettämisellä. Painostaa seksiin, suostun ettei tarvitsisi riidellä. Jos en suostu, alkaa haukkuminen, miten en ikinä halua enkä ikinä tee miehelle mitään, ota suihin tms. Sekä uhkailee tyyliin " mistäs mä pillua saan, jos en sulta?" Ei paljon tee mieli tuon jälkeen. Kuitenkin mullakin on tästä kaikesta huolimatta aikoja jolloin haluan seksiä ihan tosissaan, ja silloin mies on silmin nähden tyytyväinen ja laukeaa melkein heti, mutta unohtaa kaiken jo seuraavaan päivään mennessä ja muistuttaa taas kuinka en ikinä halua mitään. Ennen lapsia harrastimme seksiä useastikin päivässä, mutta lasten synnyttyä kerrat ovat harvenneet 2-3 kertaan viikossa joka on ilmeisesti liian vähän. Ällöttää levittää jalat vain koska en jaksa riidellä. En tiedä kumpi on kamalampaa, jalkojen levitys vai haukkumisen ja uhkailun kuuleminen.

En itsekään tajua, miksi olen yhä samassa taloudessa. En vain löydä voimia tehdä muutosta. Ei minulla ole ystäviäkään enää, mies on keplotellut heidät ulos elämästäni jo vuosia sitten. Ei ole omaisuutta, vain lasten tavarat.

ap

Vierailija
14/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesän pahoinpitelyynkin anoppi löysi syyn minusta.

ap.

Vierailija
15/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin totta eroa välittömästi. Minä en antaisi itseäni kohdella tuolla tavoin miehen enkä anopin.

Kyssäri, kerroitko anopille miehesi suihkukäyttäytymisen ja puhtaiden vaatteiden sotkemisen ja sinun kaappisi tyhjenämisen. Kerro jo et vielä ole sitä tehnyt ja kysy mitä mieltä hän on tällaisesta käyttäytymisestä.

Taistele nainen ja ota lapset itsellesi etteivät miehesi ja anoppisi kasvata heitä kieroon tai on kolmas paskasukupolvi tulossa siihen sukuun.

Toimi välittömästi, kertomasi väkivallasta jo yksistään pitäisi saada eroamaan.

Vierailija
16/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut täällä meilläpäin (Häme) tiedän sulle paikan minne mennä. Ei löydy netistä etkä saa osoitetta minkään viranomaisen kautta.

Vierailija
17/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: // www. narsistienuhrientuki . info/

välilyönnit pois

Vierailija
18/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi oli paikalla koko suihkuepisodin ajan.

Helppo on sanoa ettei antaisi itseään kohdeltavan näin.

En asu hämeessä.

ap.

Vierailija
19/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua, menet esim perheneuvolaan juttelemaan.

Vierailija
20/37 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut kuuntelemaan miehesi suusta moisia karkeuksia ja loukkauksia? Eihän KUKAAN vaimoaan rakastava mies päästele suustaan tuollaisia törkeyksiä saati käyttäydy noin. Miehesi ei ole normaali, hänessä on psyykkisesti jotain pahasti vialla. Joten jos et halua olla tiskirättinä lopun ikääsi, otat ja lähdet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi