Miten pidätte vessan puhtaana?
Miten pidätte veskin puhtaana? En jaksaisi pestä joka päivä ja kun en itse sitä sotke. Ehkä minulla on erityisen sotkuinen mies kun veski menee päivässä niin likaiseksi? Itse en enää istu veskin tuolille muutan kuin silloin kun on iso hätä.
Kommentit (9)
tosin nytkin on jo vierähtänyt kolmella päivällä yli. Varmaan huomenna täytyy pestä... Meillä ei koskaan jätetä jarrujälkiä pönttöön, mieskin on erittäin huomaavainen asian suhteen. Ihan aikuisia ollaan, joten ei kusta eikä paskota pitkin poikin. Käsisuihku on kätevä, ja ihan käytettäväksi tarkoitettu.
meillä on seitsemänhenkinen perhe ja käy paljon lasten kavereita. Noin viikon kestää vessanpesun jälkeen, että se alkaa olla likainen. Tolulla pesen, ei sen järeämpiä aineita tarvita.
Meillä mä en voi sietää tippaakaan likaista vessaa, joten mulla on oikea pakkomielle pestä veski kerran kaksi päivässä. Eli pysyy kokoajan puhtaana.
Mepä tehdään tarpeemme kylppärin viemäriin, niin ei vessa likaannu.
niillä on näppärä pyyhkäistä pönttöä vaikka joka päivä. WC-harjalla pyöräytän pönttöä noin kerran pari viikossa lisäksi pöntön reunalla on " WC-kukka" pitämässä pöpäjä vähemmällä.
Lattiaa siivoan ehkä kerran viikossa.
tulee. Olen jo ruvennut epäilemään omia roiskeitani, meneekö ne jotenkin kaaren välistä...
harjalla otan sisäpuolelta ja sisäreunalta, mihin vesi ei yllä, myös kannen juuresta.
Kaikki muut osat käsisaippualla ja wc-paperilla. Näin pytyn pesuun ei mene kahta minuuttiakaan.
Wc-paperilla pesen myös pytyn ympäriltä.
Lavuaarin pesen vanhalla tiskiharjalla ja käsisaippualla. Kuivaan ja 'kiillotan' hanan wc-paperilla.
Paperi edullinen kertakäyttöliina ja ei tarvitse miettiä mitä pöpöjä rättiin jää.
Kerran viikossa pesen järeämillä aseilla koko vessan.
Miten voi mennä vessa niin sotkuseksi joka päivä, ettei pysty istumaan?!
En mä todellakaan vessaa joka päivä pese, ellei jollain oo mahatautia tms. Ehkä kerran tai pari viikossa se tulee pestyä. Joko silloin, kun se näyttää tarttevan pesua, taikka kun on tulossa vieraita, taikka kun muuten vaan innostun siivoilemaan. Harvoin siinä on mitään näkyvää siivoamisen tarvetta. Mies ei kuseksi pitkin vessaa tai mitään sellasta.