Nyt asiallisia vastauksia, jooko! Tajusin juuri asken, etta mies itkee, siis nyyhkyttaa aivan hillittomasti vierashuoneessa. :(
Emme ole oikein puheväleissä, kuten olen kertonut. Menisittekö minuna hänen luokseen vai antaisitteko olla rauhassa???
Kommentit (39)
Mutta jos pienikin vihje, ettei halua, jättäisin rauhaan.
" Mitä te tekisitte?" , " Mitä nyt teen" .... KÄYTÄ AIVOJASI, jos sulla sellaset löytyy. Älä piinaa meitä enään!!!!!!!!!!!!!!!!
Tekisi hirveästi mieli mennä hänen luokseen, mutta epäröin...
jos mies sanoisi haluavansa olla rauhassa, sitten tulisin pois toiseen huoneeseen.
pistä kone kiinni ja käytä aika siihen, että ihan itse mietit, miten mielestäsi olisi paras toimia.
Kyllä se sut pois häätää, jos ei kaipaa sun lohdutusta.
meillä ei ulkopuolisia suhteita, mutta muuten liitto kriisissä. Minä vielä sellaisissa fiiliksissä, että en kykene lohduttamaan, koska hän on uhannut minua.
ainoastaan siinä tapauksessa, että hän on ollut se pettäjä. Muuten...
Voiko nainen olla NOIN TYPERÄ??????
Täysurpo! Tai täyprovo, kukaan ole noin tyhmä tai ei SAA olla!
Älä jaksaja hei,yks viesti riittää sulta-KIITOS
Menitkö starlight lohduttamaan? Joko mies hääti sinut pois tai sitten siitä alkoi tuntikausien selvittely.. Veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa, kun starlightia ei ole palstalla näkynyt.. Toivottavasti umpisolmut alkavat aukeamaan.
Hyvä näin. Huolimatta tästä kaikesta hirveästä paskasta jokin sisimmässäni tietää, että kuulun hänelle ja hän minulle. Toivon, että mies tuntee samoin. Varma en voi olla, mutta toivon...
Tsemppiä teidän välisiin asioihin. Ihmissuhteet ja elämä mutkittelee mutta vaikeat koettelemukset ja niistä selviäminen joko erottaa tai vahvistaa.
Voimia tulevaan teille molemmille!
Voit olla varma, että suhteenne miehesi kanssa ei koskaan palaudu ennalleen, eikä miehesi milloinkaan enää luota sinuun 100 %:sesti.
Tuskin sen jälkeen olet täällä viisauksiasi jakelemassa.
Mutta se, että pettää puolisoaan, on tietoinen teko, ei mikään sellainen juttu, joka vain pääsee huomaamatta tapahtumaan.
On naurettavaa suhtautua asiaan niin, kuin sille ei olisi itse mitään voinut.
Vierailija:
Tuskin sen jälkeen olet täällä viisauksiasi jakelemassa.
itku on jo merkki, että voisi olla altis lohdutukselle, jos et sinä ole syy ?