Talveksi rukkaset lapselle. Icepeakin (5,90 e) vai reimatec + (32 e)?
Kommentit (33)
ja ne on ainakin 3 vuotiaalla ihan surkeat. Vesi menee saumoista läpi JOKA päivä )tai siis tarhan pihalla on vesilätäköitä, josta käyvät hakemassa vetta kurasössöihinsä).
Aion kyllä ostaa tästä lähin Reaima Tecit, maksoivatpa mitä tahansa...
Tarpeeksi vaatteita päälle niin sormet eivät taatusti palele vaikka olisi mitkä rukkaset! Sama varpaiden kanssa.
Tällä hetkellä lapsi nukkuu päikkärit makuupussissa välikausipuvulla, jonka alla on villapuku, pitkähihainen paita ja college-housut. Ulkona on reilu kymmenen astetta lämmintä ja lapsi on muuten lämmin, mutta sormet on ja pysyy kylmänä. Jos puen enemmän, lapsi on hikinen ja ei nuku, mutta sormet on edelleen kylmät.
sormet jäätyy. Onko kellään ideoita miten sormet saisi pysymään edes viileänä? Tiedän kyllä, että sormet saavat olla viileät, mutta kun ne sormet on oikeasti jääkalikat! Muilla lapsilla ei tällaista ongelmaa ole ollut.
siis ihan sellaiset perinteiset neulotut. Kokovillaa. Yhdessä tuulenpitävän nahkarukksen kanssa toimii varmasti.
paitsi että niitä hukkuu, ne kastuu leikissä (myös ne reimatecit, koska jos vesi ei mene sisään saumasta tai pienestä repeämästä, se menee ranteesta tai jos vettä ei satu olemaan, lapsen kädet hikoavat nii nettä tumput on joka tapauksessa märät), ne menee rikki, ne on tilapäisesti varastoitu toiseen autoon, ja niin edelleen.
Musta on kammottavaa vastuutonta pihistelyä ostaa apselle vain yhdet rukkaset talveksi.
Mä ostaisin kahdet ice pieakit, yhdet reimatekit ja parit jotkut muut ihan oman värivalintani perusteella. kyllä ne kelpaa sitten kuitenkin.
sormet jäätyy. Onko kellään ideoita miten sormet saisi pysymään edes viileänä? Tiedän kyllä, että sormet saavat olla viileät, mutta kun ne sormet on oikeasti jääkalikat! Muilla lapsilla ei tällaista ongelmaa ole ollut.
siis ihan sellaiset perinteiset neulotut. Kokovillaa. Yhdessä tuulenpitävän nahkarukksen kanssa toimii varmasti.
Ainakin viidet tarvitaan ... eli ostat parit IcePeakit, yhdet Reimatecit ja muutamat esim. Lassietecit tai Lassie-G-techit. Hirveää pihtailua yrittää pärjätä yksillä rukkasilla ja hankalaa.
Samoin pitää olla useampi ulkoiluasu ja kenkiä useita!
Meillä parhaiksi on todettu Jonathanin teddyrukkaset, niitä on uitettu rapakoissakin eikä ole vesi sisään mennyt. Ja jos menee, niin ei muuta kuin valittamaan, kyse on ilmeisesti ollut maanantaikappaleesta. Jonathanin tähtirukkasissa on vielä parempi kosteudenkesto, mutta niiden vuori taas on kylmempi.
Pakkasilla alle on laitettu Ruskovillan villalapaset, ne on mukavan ohuet, mutta lämpimät. Varmasti on kädet jäässä, jos rukkasten alle survotaan paksut villalapaset puristamaan.
ja tänä aamuna viimeksi etsittiin, että mistä löytyisi. Lapset kun itse riisuu, niin kummasti on parit kateissa ym.
Itse ostaisin parit-kolmet halvemmat rukkaset, Reimatecin hintaa en ole koskaan ymmärtänyt. Minusta kun ne eivät ole yhtään parempia kuin muutkaan.
ja olleet yllättävän hyviä. ap:na ostaisin varmaan kahdet icepeakin rukkaset, Nuo reimatecit on toooodella hitaita kuivumaan.
mä ostin lassietecin rukkaset. pitävät vettä ja ovat hyvät muutenkin, ihan reimateccien veroset. nyt just alessa euromarketissa 8,90e.
Koskaan milloinkaan meilel ei tule noin huonoja rukkasia vaikka joutusin maksamaan 100e pari......
Tosin sanoen Ei tule vaikka mulle maksettais niiden käyttämisestä!!!!
Kaikkiin olen kuitenkin lisännyt talvella ohuet villalapaset lisälämmikkeeksi. Tällä konstilla lasten kädet ovat pysyneet lämpiminä.
Kivasti maksoi ja sormet jäässä sekä pinta meni todella nopeasti huonoksi.
Tarpeeksi vaatteita päälle niin sormet eivät taatusti palele vaikka olisi mitkä rukkaset! Sama varpaiden kanssa.