Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäinen vauvasi oli kun yöimetys päättyi?

Vierailija
16.06.2007 |

Miten se päättyi - unikoululla, vauva itse alkoi nukkua paremmin vai jollakin muulla tavalla? Miten monta kertaa yössä imetit " pahimmillaan" ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopusta imetin 13 kk ikään saakka

Vierailija
2/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu edelleen; lapsi 2v 10kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söi silloin jo illalla puuroa ja sillä pärjää kyllä yön yli syömättä. Ei tarvii mitään unikoulua, jos herää kitisemään ni pitää vaan rauhottavasti kättä vaikka masun päällä sen aikaa että nukahtaa uudestaan. Ja pahimmillaan nyt varmaan kaikkien vauvat syö parin tunnin välei sillon ihan alussa.

Vierailija
4/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lopettanut imetyksen kaikkien lasten osalta kertaheitolla, ovat olleet silloin 9-14 kk ikäisiä. Nuorin on moniallerginen mm. lehmänmaito ja olisin imettänyt häntä kauemminkin kuin 14 kk, mutta yöheräilyjä alkoi olla joka toinen tunti, joten en enää jaksanut.

Vierailija
5/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oli 4kk ja toinen 4,5kk.

Aikaisin juu mutta kumpikaan ei selvästi enää yöllä tarvinnut maitoa.

Vierailija
6/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan itse lopetti yö- tai oikeastaan aamusyömisen (yleensä heräsi syömään klo 5-6). " Pahimmillaan" imetin kaksi kertaa yössä ja näitäkin öitä oli vain muutama eli yhdellä yöimetyksellä mentiin kunnes lopetti senkin.

Vierailija
7/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin että itse työnsin rinnan automaattisesti suuhun mutta tyttö ei yhtään syönyt, vaihdoin tuttiin. Meni tosi helposti. Pahimmillaan meillä syöty kolmen tunnin välein, ensimmäiset 3kk.

Vierailija
8/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukuukausina imetin tiheimmin öisin, n. 2 tunnin välein. Loppuvaiheessa imetin lähinnä kerran yössä. Yöimetys päättyi, kun päätin lopettaa sen. Vauva alkoi kertaheitolla nukkua yönsä kuin tukki ja päiväunet vähenivät reilusti.

Vierailija
9/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syönyt enää kunnolla yösyötöllä, imeksi vain hetken ja torkahti välillä jne. Sitten tassuteltiin, isoon huutoon vettä pullosta. Pari yötä meni niin, että yösyötön aikaan piti rauhoitella, ensin kolme varttia ja seuraavana yönä vartti. Siihen loppui!

Vierailija
10/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun painoa oli 3,5 kg, eli ei enää tarvinnut herätellä syömään. Sen jälkeen on nukkunut 8-10 tunnin yö unia ja hyvin kasvanut :)

Vierailija
11/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut pitää kuin yhden yön; silittelin ja lohdutin, mutta en nostanut sängystä. Sen jälkeen alkoi nukkumaan kokonaisia öitä.

Ennen unikoulua heräili jatkuvasti, kuin tottumuksesta rinnalle. Heräsi n. 1½h välein ja aloin olla aika loppu.

Vierailija
12/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamana yönä kävin imetysaikoihin 02 ja 05 laittamassa tutin suuhun ja se siitä. Vauvani söi rintaa enimmillään kolme kertaa yössä. Ihan alusta lähtien imetysvälit olivat 4-5 tuntia ympäri vuorokauden...

Vierailija
13/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista " yöimetin" vuoden ikäiseksi eli otin rinnalle jos alkoi kähistä. Lopetus oli minun toimesta, pehmeää unikoulua.

Kuopusta yöimetin 10kk ikäiseksi ja silloin pidettiin ihan unikoulua, ei huudattamista yksin, vaan isä rauhoitteli lasta nukkumaan, minun nukkuessa toisaalla. Pahimmillaan olin ennen tätä unikoulua imettänyt 15-20krt yössä. Tämä tilanne siis tuli muutaman viikon sisään kun lapsi alkoi kieltäytä maidosta päivällä eli tankkasi öisin. Söi hyvin kiinteää, muttei kuitenkaan tarpeeksi ja maitoa ei siis pisaraakaan rinnasta, mukista, tuttipullosta tms ennen kuin lopetin yösyötöt, jolloin alkoi juoda nokkamukista maitoa päivällä.

Rankimman kautta mentiin toisella kertaa.

Vierailija
14/14 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yöllä joskus heräili maitoa itkemään. Kolme lasta suurin piirtein samoilla ajoilla. Päiväimetys on sitten hiipunut muutaman kuukauden päästä. Kuitenkin mun päätöksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi