HÖRPYTYSMUKIA käyttävät - Millä menestyksellä?
Miten onnistutte juottamaan hörpytysmukista niin, ettei puolet valu hukkaan( =vaatteet jatkuvasti märkinä)? Vaatiiko vain harjoittelua?
Pakko alkaa tätä opettelemaan kun pullo ei kelpaa ja rintamaito
ei riitä. (paino oli " alle käyrien" ).
Tai onko joku muu parempi keino?
Kommentit (7)
...tai sitten vaan yksinkertaisesti lusikoidaan maitoa suuhun.
jos vauva on kokoajan tissillä = mitä enemmän imetään sitä enemmän sitä tulee!
Joo, lisää imetystä siitä maitokin lisääntyy. Syöthän itsekin tarpeeksi?
toi syöminen (=liian vähäinen)voi olla yksi syy miksi maidontulo on ehtynyt..näytti ainakin vaaka sen, että paino on tippunut siihen mitä oli
lähtöpaino ennen raskautta.
voiko vielä elvyttää lisäämällä syömistä?
juon kyllä riittävästi ja imetän jonkin verran.
Se oli jotenkin helpompi hallita kuin kaupasta ostettu hörpytysmuki.