Julkkiskokki Tomi Björck, panisin! Olenko ainoa?
Kommentit (51)
Mistä tämä Björck on oikein ponnahtanut julkisuuteen? Olenko nähnyt hänet jossakin paistinpannumainoksessa vai missä?!?
Taikinainen naama, oudot silmät (piilarit?) Ei ehkä parasta panoainesta, mutta kiltin oloinen, fiksun tuntuinen ja reipas poika. Tatskat ei miellytä.
Mä voisin panettaa itteeni tuolla Gordon Ramsaylla.
Voi älkää ny viittikö... :P ulkonäkö jotenkin menettelis mutta muuten tyypistä välittyy jotenkin imelä kuva. Se jakso jossa se kokkaa tyttöystävälleen ja tämän kavereille jonku synttäriaterian tms... Siis hitto sitä myötähäpeän määrää... lahjat ja pusut siinä kameran edessä, hyi yök kuinka ällöä.
pullanaama ja puhuu kuin kuuma peruna olisi suussa, yökötys
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:22"]Taikinainen naama, oudot silmät (piilarit?) Ei ehkä parasta panoainesta, mutta kiltin oloinen, fiksun tuntuinen ja reipas poika. Tatskat ei miellytä.
Mä voisin panettaa itteeni tuolla Gordon Ramsaylla.
[/quote]
Oletko vähintään 70-vuotias kun pojittelet aikuista keski-ikäistyvää äijää? Reipas poika:D Mä sanon niin mun 4-vuotiaastani. reippasksi pojaksi
Jos olis about viimeinen mies maailmassa ja silloinkin vain, jos sillä olisi yli ranteiden ulottuva pitkähihainen paita päällä...
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 17:24"]
Jos olis about viimeinen mies maailmassa ja silloinkin vain, jos sillä olisi yli ranteiden ulottuva pitkähihainen paita päällä...
[/quote]Minusta olisi parempi, että Tomilla olisi hihaton paita päällä. ;)
RUMA ÄLLÖNNÄKÖINEN JA LIMASEN OLOINEN IMELÄ IDIOOTTI.
En koskis edes hiuksillani miestä, hyi hyi.
Likaiset tatuoinnit ja ihan epämuodostuneet kasvot sillä, haiseekin varmasti pahalle!
Ruma ja tyhmä , ei mielytä yhtään, joku sanoi että taikinainen naama, se oli hyvin kuvattu!
Perunapää se on , ruma kun mikä ja ihan tyylitön ja likaisennäköinen rumine tautuointeineen.
En missään nimessä antaisi, vaikka olis maailman viimeinen mies.
Ällöttää ajatuskin.
Olet varmasti ainoa ja todennäköisesti Tomi Björkin vaimo!
Hulluhan sinäkin taidat olla kun sellaisen narsistin kanssa olet!
Ap, se heittäisi sulle varmaan mielellään mojovat loskat suuhun!
Siis jos Tomi on jonkun mielestä kauhean näköinen niin mietityttää kyllä että mitkä ihmeen kriteerit teillä on miehen ulkonäölle! Ainakin jos katsoo Tomin profiilikuvaa facebookissa, niin voi sanoa, että kyllähän tuollaiseen mieheen ihastuisi helpostikin.
Viime aikojen tunnetuin sovinistisesti, narsistisesti, huonosti käyttäytyvä julkkiskokki Tomi Björk jonka ravintolassa vaara ruokamyrkytykselle, mainostaa HK:n tuotteita.
HK Boikottiin!
Älkää ostako HK: n tuotteita!
Niissä saattaa olla todennäköisyys ruokamyrkytykseen, loskiin ja törkeään käytökseen!
Nettisivu alla johon voi osoittaa valitukset HK:lle
Plussaa että pitää kehodtaan huolta. Mutta se ei riitä kun on liian iso naama ja tatuoinnit on ihan pahin WT=turn off!
Löllö naama, ei viehätä.