Julkkiskokki Tomi Björck, panisin! Olenko ainoa?
Kommentit (51)
Maiskuttaa kuin sika, kieli ei pysy suussa ja itse kokatessaan ei ota sormusten pois ja maistaa aina samalla lusikalla minkä tunkee takaisin ruokaan.
Kierrän tyypin ravintolat kaukaa.
Joka on antanu jonku piirtää kädet ainaki täyteen? Mä just katoin viimeks, että on siinä niin kaunis poika, että voi mahoton. Mutta ihan irl en panis, kun tosiaan liian nuori.
Voi olen kans unelmoinut ;D Vielä kun tietäisi mikä on jäbän horoskooppimerkki :D
Olisko Björck itse kirjoittanut tuon aloituksen jonkinlaisena galluppina? Yököttävän oloinen tyyppi ja änkeää joka paikkaan saadakseen naamansa telkkariin. Jotenkin saanut lyötyä itsensä läpi "huippukokkina" perustettuaan muutaman ravintolan (joista en ollut kuullutkaan ennen kuin tämän tyypin lärvi alkoi näkyä joka ohjelmassa). Oikeilla huippukokeilla on 20 + v kokemus alalta ja oikeita meriitteja ennen kuin ovat itseään huippukokeiksi kutsuneet. Tämä tyyppi perustanut ravintolan pari vuotta sitten ja sanoo itsenään heti "huippukokiksi".
Joo Björk varmaan viettää aikaansa mammapalstoilla XD XD XD
Ja en panisi, mutta kunnioitus tyyppiä kohtaan korkealla.
Panisin ja toivoisin, että sen vaimo ois kolmantena !
Mutä kaunista siinä on, liian pyöreä naama, ei ollenkaan miehen nälöinen
Mutä kaunista siinä on, liian pyöreä naama, ei ollenkaan miehen näköinen
Olet ainoa. Se on todellinen turn-off, muistuttaa ulkonäöltään jättimäistä vauvaa pulleine poskineen.
Joo ei kiitos. Kaiken em. lisäksi tatuoinnit ovat todella turnoff, hyi yöks. Olen myös testannut kaikki tämän ravintolat, ylihinnoiteltuja kaikki suhteessa ruokaan. En tykkää niistäkään.
Panisin, ei taida olla vain homo. T.bjj ruskea vyö pasi
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 09:49"]
[/quote]
Mutta eihän Tomi Björckillä ole kuin sininen vyö bjj:ssä ja taitaa drillailla ihan omissa porukoissaan.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 09:49"]
[/quote]
Mutta eihän Tomi Björckillä ole kuin sininen vyö bjj:ssä ja taitaa drillailla ihan omissa porukoissaan.
Mies on oudon näköinen: pienet silmät, jotka kaiken lisäksi ovat syvällä päässä. Iso leuka. Suu "väärässä paikassa", liian lähellä nenää, jolloin toi leuan suuri koko vielä korostuu. Not hot.
No joo, ei se mitenkään ulkoisesti mun tyyppiä ole, mutta ei mitenkään vastenmielisen näköinen, ja se sen innostus ruokaan tekee siitä tosi hotin, mikä sitten heijastuu siihenkin, miten sen ulkonäön kokee. Että miksipä ei.
Diggaan, hyvännäköinen kundi ja jos olisin sinkku.. PANISIN
Mutta makunsa kullakin.