Polvi tohjona- ei kärsi suoristaa / koukistaa!
Pari viikkoa on polveni ollut tosi kipeä. Aiemmin ei siinä ole ollut mitään vaivoja oikeastaan. Nyt jos polvi on hetkenkin koukussa, jos sen koukkuun ylipäätään saa, on suoristaminen tuskan takana. Samoin käy, jos polvi on suorassa pitkään, koukkuun saaminen sattuu. Nukkuminen on vaikeaa ja aamuisin sängystä nouseminen tuskaa. En tiedä loukanneeni sitä mihinkään, tosin olen pari viikkoa ollut uudessa työpaikassa (ravintola) jossa erityyppinen lattia, kuin edellisessä saman alan työpaikassa. Seison koko työvuoroni ajan, taukoja ei ehdi pitämään ikinä, en ole oikeastaan koskaan ehtinytkään, ala kun on mitä on.
Voiko polvessa olla kulumaa? Ikää on 28 vuotta ja niskassa kyllä jo todettu nikamavaurio, sekin työn aiheuttamaa:( Kävelen hammasta purren enkä viitsisi vielä mennä lääkäriin kun vasta paikkaa vaihdoin, ja tuntuu sairasloma olevan sielläkin kirosana. En halua syödä särkylääkkeitäkään alati joten otan sellaisen vain silloin, kun kipu äityy todella kovaksi. Kylmä tai kuuma ei auta. Olen työskennellyt maalaushommissa vapaa-ajalla kosteassa tilassa myös viikon ajan, voisiko polvi olla tulehtunut sen takia?
Kommentit (2)
Itselläni on myös polvi kipeänä kolmatta viikkoa, mutta eri lailla kuin sinulla ja olen käynyt jo lääkärissä, odotellaan mitä tutkimuksista nähdään.
Mutta siis todella kamalaa kun on jaloissa kipua, kun ei pääse kunnolla liikkumaan:-(
Käy nyt ihmeessä lääkärissä!
Mene lääkäriin.