Miten on järkevintä hallita semipahaa kipua?
Onko järkevämpää ottaa neljä kertaa päivässä Burana 600 vai kuusi kertaa Burana 400? Vai esim halkaista Burana 600 kahtia ja ottaa kolmen tunnin välein?
Kommentit (11)
Tai mitäpä jos kysyt apteekista. Yliopiston apteekilla on kuule sellainen ihmevärkki kuin chat 🧐🙄
Ap palaa astialle. Löytyykö lisää mielipiteitä? Vatsa on ehkä nyt alkanut protestoida särkylääkettä. Onko parempi vahvempi annos harvemmin kuin lievempi annos useammin? Olen pyrkinyt ottamaan ruoan kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hoidata pois kivun syy.
Juuri siksi syön särkylääkettä kun hoidatin vaivan pois.
Siirrä kipupistettä. Lyö vasaralla sormeen.
Kahdeksan tunnin välein burana&panadol samaan aikaan.
mutta jos vatsa on nyt jo sanomassa sopimusta irti, mene lääkäriin. Buranalla on hurjia sivuvaikutuksia, vaikka niistä harvoin puhutaan.
Mulla ei auttanut kaksi kipulääkettä selkään. Aloin vetää sinne mobilatia voiteena, se oli ainoa mikä tehosi lopulta, se imeytyi oikeaan kohtaan. Ja lämpö. Onko tulehdusta, ärsytystä. Onko erikoislääkäriä tai kuvannusta.
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan tunnin välein burana&panadol samaan aikaan.
mutta jos vatsa on nyt jo sanomassa sopimusta irti, mene lääkäriin. Buranalla on hurjia sivuvaikutuksia, vaikka niistä harvoin puhutaan.
No minua vain ummettaa yhtäkkiä ja on sellainen vähän etova olo. Ummetus voi kyllä johtua siitäkin ettö olen kivun takia syönyt huonommin kun en ole jaksanut syödä kasviksia normaaliin tapaan. Ap
Ehkä harvemmin isommat annokset. Mut voit ottaa panadolia lisäksi.