Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talon rakentaneet, arvosteletteko mielessänne toisten koteja kyläillessänne?

Vierailija
15.06.2007 |

Mua harmittaa ihan kauheesti että kun menen uuteen paikkaan ensikäynnille kiinnitän huomiota ihan epäolenaisiin asioihin, vinossa olevista listoista töpselinpaikkoihin ja revenneisiin tapertteihin, pohjaratkaisusta puhumattakaan. Ennen en kiinnittänyt rakennustapoihin minkäänlaista huomiota ja nyt harmittaa että sellaiset edes huomaan. Varmaan sisustuksesta innostuneilla on sama juttu, että ne miettivät että kuinka ne nyt tollasen on tolle paikalle laittaneet yms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin siihen mitä en teksi enään omassa talossani. eli oman yhden rakentaneena ja toisten taloja katsoneen todennut.. ei ainakaan noin... jne.

Vierailija
2/3 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käydään kylässä, niin mietin mielessäni että miksi ihmeessä noin ovat laittaneet ja eihän tossa jutussakaan ole mitään järkeä... Mies saa sitten kuulla huomiot kotimatkalla. Ja kyllä tää välillä rasittaa. Pari sellaista kyläpaikkaa on, joissa kaikki on niin kuin (mun mielestä...) pitää ja niissä sitten saan olla rauhassa =) Muissa paikoissa joudun aina katsomaan niitä samoja (mun mielestä) epäkohtia ja purra huulta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan intohimoisilla puutarhan ystävillä vaikeuksia katsella meidän puolivalmista pihaa jolle ei ole tehty mitään pariin vuoteen :D!