Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta elämästä haaveilet?

Vierailija
31.05.2007 |

Minä haaveilen ihan normaalista. Toivon saavani opinnot valmiiksi ja työllistyväni vakituisesti. Haluaisin parantua masennuksesta. Miehelle haluaisin sellaisen työn, jossa hän viihtyy (toisin kuin nykyisessä). Palkoilla ei niin ole väliä, kunhan ne mahdollistaisivat nelihenkiselle perheelle sopivan rivarinpätkän ostamisen, mitään lyksusta ei tarvitse olla. Toivon, että uskallamme hankkia lapsellemme pikkusisaruksen ja voisin jäädä hoitovapaalle ainakin siihen asti, kun lapsi on 2-vuotias. Haaveilen löytäväni harrastuksia, jotka kiinnostavat minua ja niille aikaa. Lyhyesti: haaveilen tasapainoisesta ja tavallisesta elämästä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla riittäisi sen verran töitä, että ei tarvitsisi jokaista penniä laskea tarkkaan ja olisi riittävästi rahaa peruselämiseen. Ei mitään luksusta, vaan ihan tavallista elämää.

Haaveilen, että meillä olisi jossain vaiheessa varaa omaan asuntoon, mutta ei siis mitään omakotitaloa vaan ihan kerrostalo tai rivari. Tai ainakin parempi tasoiseen vuokra- asuntoon.

Sitten haaveilen, että mieheni ( ja minä ja lapsemme tietty ) näkisi perheensä vielä elossa. Ei ole nähnyt heitä yli kymmeneen vuoteen. :( Hänen kotimaassaan on sota. Ja minä ja lapsemme emme ole nähneet heitä koskaan. Toivon, että miehen kotimaahan tulisi rauha.

Lisäksi toivosin, että uskaltasimme yrittää toista lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän